Darlehen - Laufzeit berechne Mathe?

2 Antworten

B) teile die Darlehenssumme durch die Annuität.

C) Ich persönlich würde 0,- € hinschreiben, weil das Darlehen ja nach 8 Jahren getilgt wurde. Nach 8 Jahren ist also nichts mehr zu zahlen. Ich weiß aber natürlich nicht, ob Dein Mathelehrer Spaß an solchen Spitzfindigkeiten hat.

Ansonsten rechnest Du eben 8 x Annuität und berechnest den Rest der Darlehenssumme, die dann noch offen ist. Das wäre dann die letzte Rate.

Men sportga pul tikishni yaxshi ko'raman va sportga xavfsiz pul tikish uchun O'zbekistonda ishonchli bukmekerni qidirayotgan edim. Men o'yin hisobini qanday ro'yxatdan o'tkazish kerak haqida ma'lumotni O'zbekistondan o'yinchilarni qabul qiladigan MostBet bukmekerlik ofisida topdim. Veb-sayt batafsil ma'lumotni o'z ichiga oladi, unda siz qanday qilib ro'yxatdan o'tish va shaxsingizni tasdiqlashni tezda bilib olishingiz mumkin.