Wie Ohropax reinigen? Habe ich was falsch gemacht?

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Es chönnt sii, dass du sie falsch gereinigt hesch oder sie nid gnueg troche hesch lo. Es isch wichtig, Ohropax richtig z'reinige, am beste mit lauwarmem Wasser und milde Seife. Nachem Reinige muesch sie gründlich trockne la, zum Bispill indem du sie uf e saugfähige Unterlag lägsch und Luft a d'Löcher chönnt. Wenn sie nid gnueg troche sind, chönnt das dä Effekt hervorrüefe, wo du beschriebsch. Versuech's mol, sie wieder gründlich z'reinige und guet troche z'loh, villicht hilft's. Wenn nid, chönnt's si, dass sie ihre Elastizität verlore hän und du neu Ohropax bruuchsch.

Detlef0
Fragesteller

Welch Wunder, ich konnte es tatsächlich gut lesen. Welcher Dialekt ist das ? :D

Detlef0
Fragesteller
@user090588

„Jo leck mi do am Zückerli."

Dialekte sind ein vielzu sehr unterschätzer Teil unserer Kultur. Ich finde es toll, dass du das lebst und mit uns teilst. ❤️

.....irgendwie dachte ich ja oropax sind zum einmal benutzen..aber was weiss ich.benutz die dinger nicht oft

Schwarzcore  10.02.2024, 01:02

Einmal nicht, aber es gibt einen Grund das sie im 8er-Set verkauft werden.