Ovid Phaeton?

Vokabelblatt - (Schule, Arbeit, Übersetzung) Zeichnung (sorry musste schnell gehen im Unterricht)  - (Schule, Arbeit, Übersetzung)

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Hier ist der lat. Text (http://thelatinlibrary.com/ovid/ovid.met1.shtml)  im Original. Die fetten Vokabeln sind angegeben auf deinem Zettel

Nunc dea linigera colitur celeberrima turba.

huic Epaphus magni genitus de semine tandem

creditur esse Iovis perque urbes iuncta parenti

templa tenet. fuit huic animis aequalis et annis               750

Sole satus Phaethon, quem quondam magna loquentem

nec sibi cedentem Phoeboque parente superbum

non tulit Inachides 'matri' que ait 'omnia demens

credis et es tumidus genitoris imagine falsi.'

erubuit Phaethon iramque pudore repressit               755

et tulit ad Clymenen Epaphi convicia matrem

'quo' que 'magis doleas, genetrix' ait, 'ille ego liber,

ille ferox tacui! pudet haec opprobria nobis

et dici potuisse et non potuisse refelli.

at tu, si modo sum caelesti stirpe creatus,               760

ede notam tanti generis meque adsere caelo!'

dixit et inplicuit materno bracchia collo

perque suum Meropisque caput taedasque sororum

traderet oravit veri sibi signa parentis.

ambiguum Clymene precibus Phaethontis an ira               765

mota magis dicti sibi criminis utraque caelo

bracchia porrexit spectansque ad lumina solis

'per iubar hoc' inquit 'radiis insigne coruscis,

nate, tibi iuro, quod nos auditque videtque,

hoc te, quem spectas, hoc te, qui temperat orbem,               770

Sole satum; si ficta loquor, neget ipse videndum
se mihi, sitque oculis lux ista novissima nostris!

nec longus labor est patrios tibi nosse penates.

unde oritur, domus est terrae contermina nostrae:

si modo fert animus, gradere et scitabere ab ipso!'               775

emicat extemplo laetus post talia matris

dicta suae Phaethon et concipit aethera mente

Aethiopasque suos positosque sub ignibus Indos

sidereis transit patriosque adit inpiger ortus.

EnglandLove15
Fragesteller

Vielen vielen vielen herzlichen Dank!!! Das ist unglaublich!! Danke für die Hilfe

Eventuell auch Daedalus und Icarus

EnglandLove15
Fragesteller

Danke. Ja an die habe ich auch schon gedacht, allerdings wegen der Zeichnung eigentlich wieder ausgeschlossen. Haben I&D etwas mit dem Sonnengott zu tun?

Messkreisfehler  16.03.2016, 18:15
@EnglandLove15

Ohjeh, da fragste mich was, Daedalus und Icarus im Lateinunterricht ist bei mir gut 20 Jahre her ^^ Kann mich aber gerade nicht an den Sonnengott erinnern, nur an die Sonne wegen der er den Crash verursacht hat ^^

Miraculix84  16.03.2016, 20:57
@EnglandLove15

Nee, mit dem Sonnengott hat das nix zu tun. Icarus ist der Sonne zu nahe gekommen und abgestürzt - ohne göttliche Einwirkung. :)

EnglandLove15
Fragesteller

Ok trotzdem vielen Dank! Werde mir Text und Übersetzung davon sicherheitshalber auch mal durchlesen. Schaden kann es ja nicht :)