Lateinfrage PPA und Bezugswort?

1 Antwort

Von Experte verbosus bestätigt
  1. Narcissus et amici capientes bestias per campos et silvas properant. PPA: capientes (fangend) Bezugswort: "Narcissus et amici"
  2. Subito iuvenis amicos non iam videt et eos quaerens solus ad stagnum venit. PPA: quaerens Bezugswort: iuvenis Stimmt
  3. Ibi in undis puerum pulchrum aquam bibentem aspicit. PPA: bibentem Bezugswort: puerum Stimmt
  4. Iuvenis se faciem suam videre nesciens hunc puerum aquam bibentem tangere cupit. PPA: nesciens Bezugswort: iuvenis, + PPA bibentem Bezugswort puerum
  5. Narcissus autem aquam tangens simul faciem pueri turbat. PPA: tangens Bezugswort: Narcissus Stimmt