Urlaub in Den Haag?

2 Antworten

Guten Tag,

ich wohne in den Niederlanden und kann Ihnen persönlich beraten. Ich habe auch selbst schon oft grenzüberschreitende Fahren gemacht von NL nach D. Und so immer wieder Geld gespart weil ich mich auskenne: ich kenne die Deutsche Bahn und NS (Nederlandse Spoorwegen). Falls sie Beratung brauchen (ich spreche auch Niederländisch), bitte nehmen Sie Kontakt mit mir auf.

Mit freundlichen Grüßen
Tijn

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung

Suffert  04.10.2024, 15:04

Ha, Tijn! Ik wil met een Deutschland ticket van Hamburg naar Den Haag, Nederland reizen. Via Leer en Groningen leek me het kortste, omdat ik dan met 100% korting in Nederland reis.

Enig idee welke regionale treinen ik moet gebruiken? Het internet helpt me niet verder.

Tvhee  04.10.2024, 18:26
@Suffert

Hallo, dank voor uw antwoord! Ik ken zelf de grensverbinding Groningen - Leer niet, maar ik weet toevallig dat er bussen rijden van Leer naar Bad Nieuweschans. Maar die verbinding is niet heel erg betrouwbaar. U kunt het beste via Osnabrück - Hengelo reizen. Wanneer wilt u vertrekken? Dan stuur ik u een plan door!

Suffert  04.10.2024, 21:12
@Tvhee

Nou, dat zou erg aardig zijn! In de Hamburgse herfstvacantie (20 october tot 1 november) is de bedoeling.De Hamburgse schoolkinderen krijgen allemaal zo’n gratis Deutschlandticket. In Hengelo koop ik dan 2 Jeugd Dagkaarten en twee Ralrunnerkaartjes. Dan zijn ze extreem goedkoop op bezoek in Scheveningen. Dat ze de hele dag in de trein moeten zitten lijken ze niet erg te vinden.

Tvhee  04.10.2024, 22:37
@Suffert

Okay, is goed! Kunnen we dit over DM regelen? Neem mijn vriendschapsverzoek aan en dan stuur ik de info. Want dit gesprek is irrelevant voor deze post haha

Am besten ein Ticket ab arnhem bei der ns buchen, fahrt einfach mit RE19 dahin und dann wirds extrem billiger, falls ihr noch häufiger in die Niederlande wollt lohnt sich wahrscheinlich auch eine ov chipkaart

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung