Übersetzung zu Sallust?

1 Antwort

Von Albrecht und bestätigt

Hier in [3]:

https://www.thelatinlibrary.com/sall.1.html

Sed ego adulescentulus initio, sicuti plerique, studio ad rem publicam latus sum ibique mihi multa advorsa fuere. Nam pro pudore, pro abstinentia, pro virtute audacia, largitio, avaritia vigebant. Quae tametsi animus aspernabatur insolens malarum artium, tamen inter tanta vitia imbecilla aetas ambitione corrupta tenebatur; 5 ac me, quom ab reliquorum malis moribus dissentirem, nihilo minus honoris cupido eadem, qua ceteros, fama atque invidia vexabat.

[4] 1 Igitur ubi animus ex multis miseriis atque periculis requievit et mihi reliquam aetatem a re publica procul habendam decrevi, non fuit consilium socordia atque desidia bonum otium conterere neque vero agrum colundo aut venando servilibus officiis (=servitute), intentum aetatem agere; 2 sed, a quo incepto studioque me ambitio mala detinuerat, eodem regressus statui res gestas populi Romani carptim, ut quaeque memoria digna videbantur, perscribere, eo magis, quod mihi a spe, metu, partibus rei publicae animus liber erat. 3 Igitur de Catilinae coniuratione, quam verissume potero, paucis absolvam; 4 nam id facinus in primis ego memorabile existumo sceleris atque periculi novitate. 5 De cuius hominis moribus pauca prius explananda sunt, quam initium narrandi faciam.

VG

Shallow9016
Fragesteller

Vielen Dank, wie sicher sind sie sich? Nur anhand der Vokabeln oder?

Miraculix84  19.03.2023, 20:01
@Shallow9016

Vom Folge-Kapitel [4] wird der erste Teil auch noch drankommen. Dann hast du eigentlich nahezu alle Vokabeln drin.

Miraculix84  19.03.2023, 20:08
@Shallow9016

Also bis auf asper und consulere kommen alle Vokabeln vor. Hast du dich vielleicht vertippt? colere vs consulere?

Denn colere kommt vor...

Sicherheit: >99%

VG