Wisst ihr, was ein Gring, Pfiffli und Scheiche sind?

Das Ergebnis basiert auf 19 Abstimmungen

Nein 53%
Ja 47%

5 Antworten

Ja

Berndütsch?
Ja klar - Gring abe u vou seckle :)

Nein

Hi,
Ich weiß so ungefähr was ein Scheich ist (zumindest wenn du das selbe meinst wie ich). Aber bei den anderen Wörtern habe ich keine Ahnung ^^
LG Salome

Ja

Ja, das sind relativ bekannte Beispiele für das Berndeutsche

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung – Ich bin Schweizer
Ja

Im Schweizerdeutsch ist:

Ein Grind: Ein Kopf, meist ein ziemlich grosser oder auffälliger Kopf z.b. "Stieregrind" oder auch "Stuure Grind".

Ein Pfiffeli: Eine kleine Pfeife oder auch volkstümlicher Slang: Ein Penis.

Scheiche: Füsse, eher abwertend gemeint.

Woher ich das weiß:Hobby – Ich schreibe seit etwa 6 Jahren selber Bücher.
thequestioner21
Fragesteller

Scheiche si d bei und nid d füess du tubel!

Patrickson  26.01.2023, 23:10
@thequestioner21

Bi eus sind Scheiche Füess du Tubeli! Aber wenn dini Füess bis zum Arsch ue reiched denn vo mir us ok.

Patrickson  26.01.2023, 23:18
@thequestioner21

Chum reg di ab, was hesch ä für es Problem Mann? Meinsch nume will es bizeli Schwiizertütsch chasch müessisch etz de Sibesiech usehenke oder was fehlter eigentli? Du bisch doch blos so en verkappte Tütsche wo möcht ahgeh...oder! Chum bis ehrlich!

thequestioner21
Fragesteller
@Patrickson

Haha nei i bi kei tütsche i bi schwizer und chum usem schwarzbuebeland im kanton solothurn wenn du weisch wo das isch

Patrickson  26.01.2023, 23:37
@thequestioner21

Alles klar, schöni Gägend, chli verpennt aber schön. Ich han es Zytli i de Nöchi vo Wangen a.A. gläbt, eigne Puurehof, Rösser und so, min Sohn wonnt zNidderbipp... aber das isch uf de andere Siite vo Solothurn! Mis Schwiizertützsch isch en Mix us Aargauer-Innerschwiizer-und Winterthurertütsch und bi eus sind d Scheiche echt d Füess im Fall....:-) Hey...Schwiizertütsch halt gäll...e lebändigi Sproch!

Ja

Scheiche = sind Beine

Pfiffli = das männliche Glied

Grind = Kopf (im abwertenden Kontext)

Griessli us Bärn 🇨🇭

Anna