Wie bekomme ich wieder eine normale Verbindung?

2 Antworten

client deinstallieren unter programme und dann

Launch Device Manager (press Win+R, type devmgmt.msc and press Enter) and click the arrow to the left of 'Network adapters' to display everything installed on your system.

VPN-related adapters usually include TAP in the name (a virtual network adapter standard) and the service name, which makes them easy to spot. Our test system had 'ibVPN Tap Adapter', 'SwitchVPN Tap Adapter' and 'TAP-NordVPN Windows Adapter V9', for instance.

rechte mause auf den Adapter und Gerät deinstallieren .

Vermutlich sind deine Proxyeinstellungen noch falsch. Gehe unter Einstellungen auf Proxy. Schalte dort Proxiserver verwenden aus. Aktiviere in deinen Netzwerkverbindungen deinen normalen Internetadapter.

LG Culles

Mango2019
Fragesteller

Vielen Dank :D Es hat funktioniert... Ich war schon der Verzweiflung nahe!