Wer kennt gute schwarze Haarfarbe?

5 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Persönlich finde ich Pflanzenhaarfarben recht gut, da sie gut decken, man sie völlig bedenkenlos so häufig wie gewünscht verwenden kann, sie absolut ohne Chemie auskommen und Mensch und Natur schonen:

https://www.dm.de/sante-pflanzen-haarfarbe-schwarz-p4025089041870.html

Gut, ist von der Anwendung etwas anders, als chemische, aber im Beipackzettel ist alles recht genau beschrieben und das bekommt man ganz gut hin. Das Mischen bleibt.  ;-)
Mensch und Natur sollte einem das ja eh wert sein.  ;-)

sepp333
Fragesteller

Und des haut hi ??

Sonja66  07.08.2017, 21:43
@sepp333

Sischer, sischer....  ;-)

Echt, ganz quis. Sunst dad des da ned song. Echt.
Du host mi ned gärgat, muast oiso koa Bedenken hom.  ;-)

Kant guad möglich sei, das'd sogar mit oana Packung zwoa moi fam kost.

Machs!

sepp333
Fragesteller
@Sonja66

Owa ned dase dann aus schau wiea da letzte Moekaner :P XD

Sonja66  07.08.2017, 21:47
@sepp333

Hallo? Warum denn ned. Des wa gor ned so schlecht.  ;-)
Oiso im Film is des a recht fescha Mo.

Na, konst ma echt vatraun.

Ich liebe deine einfach Kompliziertheit.....  XD

sepp333
Fragesteller
@Sonja66

Moche do eh owa i han scho moi so a Fob gseng der hod des Zeig a Stund ei wirka lossn und hod bescheiden ausgschaut naja moue moi ausprobiern wenns is fabe oafach driba

Sonja66  07.08.2017, 21:52
@sepp333

De Fab lasst bessa glei zwoa Stund eiwirka und duast no an Schwarztä dazua, dann weads kräftiga. Steht aba ois a im Beipackzettl. Und wenns da wirkle ned sooo bassn dad, wos i aba echt ned glab, nachad machstas glei no a moi, und ab do is nachad supa. Echt. Und woist, des is Natur und so schonend, des gibt dia a a guad's Gfui nachad. Des is a wos weat! Iats sei hoid ned so.... und glab's ma.

Dangscheen für den Stern! Gfreid mi supa!!!

sepp333
Fragesteller
@Sonja66

O legg zwoa stund do kanne dann no nembei a weng Delefoniern oder sunst wos moche XD

Sonja66  07.08.2017, 21:57
@sepp333

Ja, i woas scho, dass lang is. I woas. Aba schau, du muast ja a an di ois Mensch und an'd Natur denga. I moan, do kunst echt supa muid vorgeh und guad. Des is doch a wichtig, ned blos as schnäi, schnäi. Es gibt doch a no a Qualität im Lem, ned blos schnäi. Oda?

Du kost doch ned dein Gartn macha und dann a soa Chemiezeigs vawend'n. Des passt doch go ned so zu dia.

sepp333
Fragesteller
@Sonja66

Ja stimmd host ja recht :D

Ez wern se glei wieder de Houdeitschn beschwern was nix vostengand

Sonja66  07.08.2017, 22:00
@sepp333

Ahso. Moanst? Ah, wead scho guad geh.....  xD

Schraib mi hoid o und bericht ma, wias da ganga is, oiso wennd'sd mogst.

sepp333
Fragesteller
@Sonja66

Bestimmt owa is ma Wurscht owa der Satz kimmd woat ob wer kann des ibasetztn XD XD

Hey
Die Olia Farben sind gut. Bei Oila hat Schwarz keinen Rotstich,es ist ein tiefes Schwarz. Deine Haare sind danach auch richtig schön weich. Also ich nehme nur noch die Farbe und das schon seit 2 Jahren. Ich war bis jetzt immer sehr zufrieden.
Lg

sepp333
Fragesteller

Danke schön

Olia Intense ohne Ammoniak

sepp333
Fragesteller

Danke

Poly Color von Schwartzkopf ist ganz gut heißt es... meine Haare sind natürlich nicht gefärbt also weiß ich das nicht aber *zwinker zwinker* ^^

Lg. Cillian

sepp333
Fragesteller

Die nehm ich momentan her aber trotzdem Danke