Latein Text Cicero Catilina Schularbeit?

1 Antwort

Ich vermute aufgrund der Vokabeln, dass ihr noch das Schulbuch benutzt. Dann kann ich nicht weiterhelfen. Da gibt es Klausuren in den Lehrerbänden. Die sind aber nicht zugänglich. Oder euer Lehrer denkt sich einen Text aus. Da kann man nichts machen.

Solltet ihr doch schon in der Lektürephase sein, probier mal Buch IV, Kapitel [18]. Da gibt es Überschneidungen:

https://www.thelatinlibrary.com/cicero/cat.shtml

[18] "Quae cum ita sint, patres conscripti, vobis populi Romani praesidia non desunt; vos ne populo Romano deesse videamini, providete. Habetis consulem ex plurimis periculis et insidiis atque ex media morte non ad vitam suam, sed ad salutem vestram reservatum. Omnes ordines ad conservandam rem publicam mente, voluntate, studio, virtute, voce consentiunt. Obsessa facibus et telis impiae coniurationis vobis supplex manus tendit patria communis, vobis se, vobis vitam omnium civium, vobis arcem et Capitolium, vobis aras Penatium, vobis illum ignem Vestae sempiternum, vobis omnium deorum templa atque delubra, vobis muros atque urbis tecta commendat. Praeterea de vestra vita, de coniugum vestrarum atque liberorum anima, de fortunis omnium, de sedibus, de focis vestris hodierno die vobis iudicandum est."

(Quelle: Siehe oben)

PS: Es gibt eine Übersetzung auf gottwein.de. Aber die ist sooo frei, dass auch der trotteligste Lehrer merkt, dass das nicht deine eigene sein kann. Nimm die nur zur Inspiration.