Times Square. New york Kultur wie ist dieser Text?

Das Ergebnis basiert auf 2 Abstimmungen

befriedigend 100%
fehlt noch was (WAS DENN??) 0%
ungenügend 0%
mangelhaft 0%
gut 0%
Perfekt 0%

3 Antworten

Solche Abstimmungen bringen nichts. Wir kennen das Anforderungsniveau nicht, wir wissen nicht, in welcher Klasse Du bist usw. usw.

Eines ist klar: Der Text bedarf dringend der Überarbeitung (einige Verbesserungsvorschläge findest Du bei LouTenant).

Gruß, earnest

befriedigend

Eigentlich ist das hier keine Hausaufgabenkorrekturseite. Allerdings haben meine Eltern mir bei so was auch immer geholfen, also was soll´s - Hauptsache du lernst selbst auch was dabei.

1. Was meinst du mit "Times Square makes the Broadway"? Das macht irgendwie keinen Sinn, meines Wissens nach liegt der Times Square, zwar in der Nähe des Broadway, aber selbst dann "macht" der Times Square nicht den Broadway von Manhatten. Der Times Square ist ein Platz und der Broadway ne Straße.

2. Ich denke mal du meinst mit "shared" geteilt, oder? An dieser Stelle passt aber "separated" besser.

3. Falsch konjugiert: es keißt "...kept the name..." und falsche Zeit: "...and the northern end got the name..."

4. Der Satz würde sich besser anhören wenn du z.B. " There are about 40 theatres at the Times Square..." dann gibt es im englischen keine "Cafés" wie im Deutschen. Coffee heißt Kaffee, aber nicht Café. Man kann café schreiben, aber coffee shop hört sich m.E. besser an. Die Groß-Klein-Schreibung beachten: fast food restaurants und "souvenir shops" getrennt.

5. hier auf das "is" achten: "is called the (hört sich mit "the" besser an) big white street"

6. Ich würde in dem Satz "visit" verwenden, z.B. Today lots of tourists visit the Times Square and every year at new year's eve..." aber es geht auch so (außer, dass man nicht wirklich silvester sagt, wirklich falsch ist es aber auch nicht)

7. In dem Zusammenhang würde ich nicht unbedingt count nehmen: "Times Square and Broadway are worldwide perceived as centres of showbusiness.

8. bei "It´s the show- and entertainement centre..." brauchst du kein zweites the

9. "In the evening" nicht mit dem deutschen "am Abend" --> "at evening" zu verwechseln

10. Hier frage ich mich was genau du ausdrücken willst: "The life plays in lots of restaurants". "Das Leben spielt in vielen Restaurants" hört sich nicht gut an. Vielleicht eher "During nighttime the restaurants, bars and coffeeshops are buzzing with life"

11. Hier ist das "were" falsch. Überleg mal: Haben die Touristen die Theater, Musicals und Kinos besucht oder werden sie (weiterhin/ immernoch) von den Touristen besucht? Es muss "are" statt "were" heißen.

P.S. Du vielleicht noch erwähnen können, dass da irgendwelche Straßen umgebaut wurden oder das der Platz eine ganze Weile lang seinen Glamour verloren hatte und in den 80ern wiederbelebt wurde, wenn ich mich recht entsinne.

befriedigend

The Times Square is located in NYC (würd ich ausschreiben). Times Square represents the center of Broadway in Manhattan. In 1930 it was divided/seperated into two sections. The south end kept the title "Times Square", while the northern end got the name "Duffy Square". There are about 40 theatres, countless coffee bars, fast food restaurants, souvenir shops, as well as luxury restaurants to be found. It is also called “big white street” because of the innumerable neon lights. Usually there are many tourists, but on New Year's Eve the number of visitors gets/climbs up to one million. Times Square and Broadway taken together, make up the heart of showbusiness and entertainment of New York City. Especially at night the Times Square gets very interesting. At this time you can see neon signs of all colours. Life takes place in all the different restaurants, bars and coffes. Theatres, musicals and cinemas are visited by tourists to see a show or the latest Hollywood movie. Copyright by AbudBudi

So würd ich das umschreiben, und du könntest noch nen netten Abschlusssatz formulieren :)

LG

DEUTLICH besser als das Original! Auf die Schnelle ein paar Verbesserungsvorschläge:
-Times Square ohne Artikel
-separated
-name statt "title"
-das nachklappernde "to be found" streichen
-"rises to" statt "gets/climbs up to"
-"taken together" und Komma streichen

-"Then" statt "At this time"
-"by tourists who want to see..."

Gruß, earnest

1

englisch referat ( fast food)

Hallo kann mir jemand weiter helfen ? ich muss ein für meine englisch Prüfung (am montag) einen englischen vortrag halten 5 min. 1. über sich selbst erzählen. 2. über ein spezielles Thema ( fast Food.) - ich weiss nicht mehr weiter und das was ich jetzt geschrieben habe geht nur so 3 min ...

bis jetzt habe ich das :

My Name is ................. and I am 15 years old. I was born on May. 21st.1997 in Heidelberg- Germany .My mother is 51 years old . When I was four years old my father died of a heart attack. In the meantim I have a stepfather I also have four sisters, one younger and two older. Melanie is 14 years old, daniela is 25 years old and Sabine she's 27 years old.My grandparents are already dead. I live with my family in Wiesental.. My favourite colour is green and my favourite food is Chicken wings. My favorite animals are penguins . I enjoy going to the cinema because I love movies. I prefer to listen to music but I spend a lot time with my friends . My best friend is Debora. Every sunday I go to the swimming pool. I like reading books very much especially about love , my favourite book is „weil du bei mir bist“. My special topic is Fast food and overweight children in the Usa. Today, about one in three American kids and teens is overweight or obese. The USA has the most overweight teenagers in the world : 14 % of 15 year old boys and 15 % of 15 year old girls.The problem is Fast Food, because most of the food has lots of calories and the people eat too much. Burger, Sandwiches, Hot Dogs and Fried Chicken are typical Fast Food. The most famous restaurants are Mc Donalds, Burger King and Subway. They are located in over 100 countries. Most of the fast food restaurants got a drive-through.Fast Food restaurants are perfect for people who havent got much time and money to eat. Mc Donalds is located in 120 countries and operates over 31.000 restaurants worldwide. The first Mc Donalds was opened on the 15 may 1940 in California. Burger King has more than 11.000 restaurants in more than 65 countries. Subway has 31.000 Restaurants in 90 countries. Today the United States has the largest fast food industry in the world. On the one hand , I think fast food resturants are Ok. You get your food quckly and the food is cheaper than in other resturants. The Resturants are good place for teenagers to meet because you don't have to behave quietly or wear anything special. The Resturants are always open too. On the other hand, most of the food is unhealthy. Some food is OK, but most of it has lots of calories. All the paper isn't good for the environment and the Resturants aren't very nice.

Ich hoffe mir kann jemand helfen ? :(((( danke im vorraus !

...zur Frage

EuroKom über Sydney

Hallo Leute :D Ich muss diese Woche noch meine EurKom halten, dass ist eine Englisch Prüfung, bei der ich einen 5 minütigen Vortrag über Sydney halten muss. Meinen Text habe ich geschrieben und ich würde mich sehr freuen wenn ihr mal ein Auge auf die Grammatik werfen würdet. The History habe ich nicht reingestellt da dieser Teil schon korrigiert wurde ;) Eure allgemeine Meinung würde mich auch sehr interessieren A lso mein Text und danke im voraus :D

Sydney is located on Australia’s south-east coast in NSW on the Tasman and Pacific Sea. It is the state capital of New South Wales and with a population of 4.28 million people and an area over 12.137 km2 the biggest city in Australia. The city is divided in 38 local parts of the town. The most people think that Sydney is the capital of Australia but that’s wrong, the capital of Australia is Canberra. Sydney is a cultural and educational metropolis because you can find there Universities with the best reputations in Australia. A total of over 200 nationalities are represented in Sydney's population. There are more than 20 languages spoken in Sydney, but the most used languages are English and Chinese.There are also for example lots of museums, theatres and operas. By the position of the city is Sydney one of the most important harbor as well as banking and industrial centers in Australia. The temperate climate in Sydney has mild winters and warm summers. The winter is from June to August. There are temperatures between 16o and 18o. The summer is from December to February. The warmest month is January the temperatures are between 18o and 25o but there are also very high temperatures for example 45o. That’s the reason why in Australia lots of Bushfires are. In the last month for example there was a bushfire in Sydney which comes really near to the city.

When someone is talking about Australia or Sydney the most people think at first at the Sydney Opera House because it’s one of the famous buildings. You can find the Opera House at Bennelong Point in Sydney Harbour near to the Harbour Bridge. It was designed by Jorn Utzon, a Danish architect. The construction started at the 2nd March 1959 and was finished and opened in 1973 at the 20th October. At the Opera House you can go to a concert, watch a theatre or an opera. But it’s also possible to get only a guided tour. Also very well known are the Bondi Beach and Manly Beach. These are two of 40 beaches in Sydney where you can go surfing, swimming or just relaxing. To relax and to enjoy the nature you can visit the Hyde Park too. The Hyde Park was created at the 3rd May 1878; it is open all the year and 24h. It is a 16.2 hectare park at the eastern side of the Sydney city centre. Another must see is the Sydney Harbour Bridge which is a steel arch bridge between the Sydney central business district and the North Shore. The bridge carries rail, vehicular, bicycle and pedestrian traffic. The Sydney Harbour Bridge opened at the 19th March 1932.

...zur Frage

San Francisco 5minuten englischreferat okay so?

San Francisco, officially the City and County of San Francisco, is the leading financial and cultural center of Northern California and the SF Bay Area. It is the most densely settled large city in the state of California and the second-most densely populated major city in the United States after New York City. with a population of 805,235 people, is San Francisco, after Los Angeles, San Diego and San Jose, the fourth most populous city in California.

SF is located on the West Coast of the United States at the north end of the San Francisco Peninsula and includes significant stretches of the Pacific Ocean and San Francisco Bay within its boundaries. Several islands—Alcatraz, Treasure Island and the adjacent Yerba Buena Island, and small portions of Alameda Island, Red Rock Island, and Angel Island—are part of the city. Also included are the uninhabited Farallon Islands, 27 miles (43 km) offshore in the Pacific Ocean. The mainland within the city limits roughly forms a "seven-by-seven-mile square," a common local colloquialism referring to the city's shape, though its total area, including water, is nearly 232 square miles (600 km2).

The city is famous for ist hills,too. There are exactly 42. Some neighborhoods are named after the hill on which they are situated, including Nob Hill, Potrero Hill, and Russian Hill.

SF (Spanish for "Saint Francis") was founded on June 29, 1776, from spanish colonist.

The climate is influenced by the situation at the Pacific primarily of the northern cold California current. Therefore San Francisco has exceptionally cool and rainless summers and mild and rainy winters. The hotest months are September and oktober.

After NY have SF the biggest Chinatown in the USA, but there are more men than women. There is a high earthquake risk. The worst earthquake was on April 18th, 1906, which killed 3000 People and destroyed 75% of california. Experts fear more earthquakes in the next 30 years, which are so bad as that on 1906

SF is known for it victorian houses,which are build in the middle of the 19. century.But cause o fthe earthquake 1906 the half houses were destroyed, so the price increased about the hundredfold. Near the catrals and museums there are many sightseeings, like the market street, where you can go shopping, or the transamerica pyramid.A 260 metre high scyscrapper with 48 floors.It was build from 1969 to 1972 under the architect william pereia. But the probably popularest sightseeing ist the world-famous golden gate bridge.The architect from the 2,8km long and 25m wide bridge is joseph b strauss. The bridge was completed on April 19th, 1937, and authorized for the traffic officially on May 28th the year.It is the connection between the Pacific Ozean and the San Francisco Bay. And it’s 67m high and 2739m long. In the past many people who have considered to commit suicide, jumped off the Golden Gate Bridge. Nowadays it’s secured with a higher fence.

...zur Frage

Harry Potter Englisch präsentation

hi leute, morgen muss ich meine Probe-Eurokom halten, dies ist eine Präsentation auf Englisch , in der man mindestens 5 min freisprechen sollte... Ich hab schon meinen Text aber komme nur auf so knapp 4 min , vllt kann jemand noch was empfehlen was man noch so sagen könnte, mein Text is bereits:

Why did i choose Harry Potter ? I chose it ,because i watched all Harry Potter films and I really like them. I like films like these with adventures and with Magic. I have already read a few books too, and I liked them as well

Joanne K.(Kathleen) Rowling Joanne Rowling was born in July 1965 in England. J.K. Rowling lives in Edinburgh with her husband and three children. She started writing the Harry Potter series during a delayed Manchester to London train journey, and during the next five years outlined the plots for each book and began writing the first novel.

Books: The books are translated into 67 languages. Joanne K. Rowling wrote 7 books between the years 1997 and 2007. The Harry Potter novels are the best-selling book series in history. The books have gained immense popularity and commercial success worldwide. According to Rowling, the main theme is death. There are also many other themes in the series, such as prejudice. The book series got lots of awards and honours.

Original title 1 Harry Potter and the Philosopher’s Stone 2 Harry Potter and the Chamber of Secrets 3Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 4Harry Potter and the Goblet of Fire 5 Harry Potter and the Order of the Phoenix 6Harry Potter and the Half-Blood Prince 7Harry Potter and the Deathly Hallows (hier zähle ich nur die titel auf ..vllt sollte ich noch zu jedem teil einen satz sagen ? wenn ja welche?...)

The books are about the adventures of a wizard Harry James Potter and his friends Ronald Weasley and Hermine Granger, all of whom are students at Hogwarts School They attend Hogwarts School to practice magic under the guidance of the headmaster Albus Dumbledore and other school professors. .The mainstory is Harry's quest to overcome the Dark wizard Lord Voldemort, who wants to destroy everbody who stands in his way , especially Harry Potter. In the first book, Lord Voldemord killed Harry's parents Lily and James Potter, but Harry survived the attack. In the other books, there are lots of fights between Harry, Ron, Hermine and their friends and Voldemort

Films: There are 7 books , but 8 films, because the last (7th) part is divided into 2 parts. Each film is longer than 2 hours. The main characters are Daniel Radcliffe as Harry Potter, Rupert Grint as Ronald Weasley and Emma Watson as Hermine Granger. The films were made at the Warner Brothers Studios in London.

Games: There are eleven Harry Potter video games , for example Harry Potter :Quidditch World Cup or Lego Harry Potter.Those video games are produced by Electronic Arts.

vllt habt ihr noch nen tipp, wie fange ich am besten meine englischpräsentation an?welcher satz?

...zur Frage

welcher dieser kurzreferate über ist am besten?

hier die kurzreferate:

1. Washington D.C. is the capital of the United States of America. There is also the government from the USA. The USA consist of 50 states and Washington the Distict of Columbia. Washington D.C. has got an exceptional position and so you can say it belongs to a state.It´s about 180 km” and has got about 575.000 inhabitans. The city is named Washington because the first president was George Washington. The river Potomac, Virginia and Maryland border Washington. There you can find about five universities, this are the famous ones: Georgetown University, established 1975, die George Washington University, established 1821 und die Howard University, established 1867. You also can find many museums, churchs, libarys, theatres and many famous monuments like the “White House”. All presidents of the USA lived in this house. The Capitol is the place for the congresses. This building should be the highest in Washinton D.C. Because of this there are no sky- scrapers. But there are two building which are higher than the Capitol. This is the Washinton Monument ( a monument for their first president) and the tower of the old Post Office. But these buildings where built before they said that the Capitol must to be the highest.
  2. Sights of New York New York has many sights, 500 galerys, about 150 museums, more than 100 theaters, many department stores and more than 17000 restaurantes. The most sights are at Manhattan for example the Fifth Avenue. It is one of the famousest streets of the world. The Figth Avenue is a symbole for the rich New York. There are a lot ofsights for example the Empire State Building, St. Patrick´s Cathedral, York Public Library and so on. Also there are many famouse shops for fashion and cosmetic for exemple Lacost, Armani, Versace and so on.The Empire State Building is on of the famousest sights in New York. It is 433 meters high and is on of the highest buildings in the world. It has 102 sticks. You can come with on of 70 elevators or by foot 1800 steps to the observation platform (aussichtsplatform). Every year came about 3 milion tourists to these buildin. When you appear you can see 100 kilometers far. The Brookly Bridge is the link from Manhattan to Brooklyn. Hundrets of athletes are going every day over it, but also walkers (spaziegänge) cars, busses and motorbiks. It is 1091 meters long. John Roebling had´the idea to build that brige. 1869 they begun to build it and end 1882. The highest building in New York were the world Trade Centers. The Noeth Tower was 417 meter high and the south tower was 415 meters high. But at the 11.September.2004 they were destroyed by a terrorist attack (terroranschlag). Two plains flew betweeen the 78. and zhe 84. stick in the towers then they fell down. 2.819 people died. Now there is the Ground Zero. The Statue of Liberty is 46,5 meters high. Frederic Auguste Bartholdi outlined (entwurf) it. It stands in Bedloe´s Island.

under dritte kommt gleich

...zur Frage

Englisch Aufsatz?Fehler?

Hallo zusammen!

Ich schreib demnächst eine Klausur in Englisch und ich wollte fragen, ob sich jemand das auf Fehler durchlesen könnte :)

Is the American Dream still alive? It's not an easy question to answer, especially in our current times full of uncertainty in our work and in our lives. The basic idea of the American Dream is that anybody can achieve anything, no matter how great the odds are against him or her. Most Americans believed that with a strong will and hard work, anybody can go from rags to riches. But reality show us something different… First of all, one can say that not everybody has the same equal opportunities, for example different education. Because of the individual community which has to pay teachers from local taxes (property taxes) and mainly coloured people and Hispanies live in regions where local governments do not get lot of taxes because the wort of the properties is quite low. This is the reason why schools in disadvantaged neighbourhoods are in a bad condition and teachers are not highly qualified. That explains why students and inhabitants of these areas has little chances of upward mobility and are often despairing. As a consequence of the bad education, people cannot find a well-paid job so that they can hardly escape from there. In disadvantaged neighborhoods are often a high unemployment rate, a high crime rate and much drugs abuse. As a result of the high unemployment rate are these areas known for poverty. Another point is that there are a large number of broken families and many students who leave school without taking their first exams. The life in disadvantaged neighbourhoods can be compare with a vicious circle. To sum up, one can say that the state does not take care and treat all people equally. Consequently, it grows a gap between the rich one and the poor people in the USA. So that many Americans lose faith of the American Dream.

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?