Hab ne frage?

4 Antworten

Es chunnt druf aa, wie du's interpretiersch und wie dini Fründe es verstah chönd. En Bild vo dine Händ mit de Pfote vo dim Hund druf cha süess und persönlich sii. Es cha au zäige, dass du en starke Bindig zu dim Haustier hesch. Solang du dich damet wohl fühlst und es für di authentisch isch, spricht nüt dagege, es als WhatsApp-Profilbild z'verwände.

Nein, ich finde das gar nicht komisch. Ganz im Gegenteil, ich finde das eigentlich originell. Mach einfach, ich finde es cool 😊

Lg

Im schlimmsten Fall ist es so irrelevant und langweilig, dass ich es mir nicht anschauen würde.

Hab Leute in WhatsApp die haben Blumen oder einen Baum drinnen.

Das Bild interessiert doch so gut wie keinen.

Mach ruhig wenn du es magst.