De Bello Gallico Stilmittel aus dem 9. und 11. Text des 1. Buchs von Caesar?

1 Antwort

Stilmittel Satz 9:

  1. Anapher:

"ut per fines suos Helvetios ire patiantur, obsidesque uti inter sese dent perficit: Sequani, ne itinere Helvetios prohibeant, Helvetii, ut sine maleficio et iniuria transeant."

Parallelismus:

"Sequani, ne itinere Helvetios prohibeant, Helvetii, ut sine maleficio et iniuria transeant."

Stilmittel Satz 11:

Polysyndeton:

"Helvetii iam per angustias et fines Sequanorum suas copias traduxerant et in Haeduorum fines pervenerant et eorumque agros populabantur."

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – LK Latein