Welche Stielmittel sind in dem Text?

1 Antwort

Sed quid oratione te flectam?

Rhetorische Frage

Si enim exitus C. Caesaris efficere non potest, ut malis carus esse quam metui,

Vokalische Alliteration / malis ... metui - könnte man als Antithese vorstellen (lieber geschätzt als gefürchtet werden)

Quem qui beatum fuisse putant, miseri ipsi sunt.

Antithese beatum - miser Quem qui Alliteration

ut non modo impune, sed etiam cum summa interfectoris gloria interfici possit.

summa...gloria Hyperbaton interfectoris - interfici Figura etymologica (Wortfamilie)

Quare flecte te, quaeso, et maiores tuos respice atque ita guberna rem publicam,

flecte te ...maiores respice Chiasmus Parallelismus flecte - respice . gubena

Sine quo nec beatus nec carus nec iucundus quisquam esse omnino potest.

nec nec nec Polysyndeton

:)) Evella