Metrik Ars Amatoria?

1 Antwort

Subdita qua Veneris facto de marmore templo Appias expressis aera pulsat aquis,

Illo saepe loco capitur consultus Amori, Quique aliis cavit, non cavet ipse sibi:

Illo saepe loco desunt sua verba diserto, Resque novae veniunt, causaque agenda sua est.

Hunc Venus e templis, quae sunt confinia, ridet: Qui modo patronus, nunc cupit esse cliens.

Sed tu praecipue curvis venare theatris: Haec loca sunt voto fertiliora tuo.

Hier die Lösung, betonte Silben fett. Es sind elegische Disticha (ein Hexameter, ein Pentameter und immer so weiter).

Woher ich das weiß:Berufserfahrung
kiracae
Fragesteller

Vielen lieben Dank!