Was ist ein Ochkatzl?

5 Antworten

Ein Eichhörnchen ;)

S Oachkatzl, aa Oachkatzal (lat. Sciurus vulgaris; deitsch: Eichhörnchen, regional: Eichkätzchen) is a Saigetia aus da Famuilie vo de Härndlviecha (Sciuridae). Es is des oanzige Viech aus da Gattung vo de Oachkatzln, des wo in Mittleiropa natialich vorkimmt. Zua Untascheidung vo andanan Oatn wia am Kaukasischen Oachkatzl und am graun Oachkatzl (Grauhörnchen), des wo in Eiropa eibiagat woan is, wiads deshoib Eiropäisches Oachkatzl gnennt.

Quelle: http://bar.wikipedia.org/wiki/Oachkatzl

Kumpelstilchen  06.12.2010, 17:21

Wow !

äh i moan: Guat sogi ! Dammaindhä !

Das ist soweit mir bekannt Österreichisch, nicht Bairisch, für Eichhörnchen. Beide Dialekte werden zu leicht in einen Topf geworfen.

es ist bayrisch und heißt "Eichkätzchen", also Eichhörnchen.

Kumpelstilchen  06.12.2010, 17:20

Falsch !

Ein Eichörnchen ist ein >Oachkatzl< !
EvaUwe  07.12.2010, 16:06
@Kumpelstilchen

das habe ich ja geschrieben. Ich habe es nur noch auf "hochdeutsch" übersetzt.