Two and a half men Szene Originaltext?

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Die staffel und die folge würden helfen dann kann ich nachschuaen..

LG

20Fragender00
Fragesteller

Weiß ich leider nicht :/ hab die Szene nur aus einem Best-OF

Topstar83  03.06.2018, 21:51
@20Fragender00

Season 6 Episode 7

Alan: I belong to a Bookclub that i am going to.

Charlie: Oh thats right, what book are u reading again?

Alan: Its a Mystery called, Why are u doing this to me?

Charlie: oh yeah! Its probably from the same guy who wrote, cause it amuses me!

Herb: wow i wouldnt have pegged u guys as readers..

mal wieder total schlecht in deutsch übersetzt.

schau dir möglichst die serien und filme im originalton an ist um längen besser..

Lg

Topstar83  03.12.2022, 01:20
@20Fragender00

gut Ding will weile haben, kommentiere ich einfach mal noch 1 Jahr und 2 monate Drauf :D

Staffel 6 Folge 7

"You know what's a good book? Under the Dining Room Table, by Richard Gobbler.