Latein Stilmittel?

1 Antwort

Maiores nostri senatum rei publicae custodem, praesidem , propugnatorem conlocaverunt; huius ordinis auctoritate uti magistratus et quasi ministros gravissimi consili esse voluerunt; senatum autem ipsum proximorum ordinum splendorem confirmare, plebis libertatem et commoda tueri atque augere voluerunt. Haec qui pro virili parte defendunt, optimates sunt, cuiuscumque sunt ordinis.

Stilmittel:

1. Homoioteleuton, 2. Asyndeton, 3. Trikolon und 4. Klimax (custodem, praesidem, propugnatorem) um die Wichtigkeit und Stabilität des Senats für den Staat zu bekräftigen; 5. p-Alliteration, ebenfalls 6. Homoioteleuton (senatum autem ipsum proximorum ordinum splendorum), 7. Epipher (2 Sätze enden mit: voluerunt) um die jeweiligen Absichten der beiden Gruppen hervorzuheben.