Auf Türkisch übersetzen?

2 Antworten

Merhaba işte { } . Umarım iyisindir. { } ve ben ayrıldık. Size tekrar yazmak ve beni bu kadar sıcak karşıladığınız için, her zaman sofranızda yemek yememe izin verdiğiniz için teşekkür etmek istedim. belki bir yerlerde görüşürüz. sağlıklı kal.

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung
Merhaba işte { } . Umarım iyisindir. { } ve ayrıldık. Size tekrar yazmak ve beni bu kadar sıcak karşıladığınız için, sofranızda yemek yememe her zaman izin verdiğiniz için teşekkür etmek istedim. Belki bir yerlerde birbirimizi görürüz. Sağlıklı kal.