Suche Songtext/ Noten von dem Song von Luca Guglmeier für seine verstorbene Oma?

5 Antworten

I hob di long scho nimma gseng, und du faist ma ned nua a weng.Du bist gonga ohne zum frong, dabei gab's no sovui zum song.Doch i woiß das des ned geht, jede hilfe kam zu spät.Etz bist erlöst von deim leid, und lebst da om bis in ewigkeit.Doch i frog mi wie des wo is, da om im Himmi kanns ned verste wieso du nimma do bist, du faist ma sehr und i vermiss di imma mehr. Kannst du ned obakemma, um mi in deine Oam zu nehma. Für dei Familie hast du glebt, ohne Rücksicht auf di selbst. Host deine Kinda üba olles gliebt, und wurdest doch zum Schluss besiegt. Der Kampf ums Lem wa beispiellos, host die gwert bis zum Schluss. Om end hast du doch verlorn, anfach gonga ling in unsre Oam. Doch i frog mi wie des wo is, da om im Himmi kanns ned verste wieso du nimma do bist, du faist ma sehr und i vermiss di imma mehr. Kannst du ned obakemma, um mi in deine Oam zu nehma.Mai Herz is schwa wiera Stoi, kann ma den nix dagegen doa. Ohne di bin i so alloa, kannst du ned obakemma? Doch i frog mi wie des wo is, da om im Himmi kanns ned verste wieso du nimma do bist, du faist ma sehr und i vermiss di imma mehr. Kannst du ned obakemma, um mi in deine Oam zu nehma.Kannst du ned obakemma, um mi in deine Oam zu nehma.

Dieser "Dialekt" ist Bayrisch und ich bin mir nicht sicher, ob das überhaupt ein Lied ist, das du irgendwo findest, oder ob er das vielleicht selber geschrieben hat, aber die "Übersetzung" von Vanillakusss ist doch gut? Ich kann versuchen dir den Text im Dialekt aufzuschreiben, kann aber sein, dass da von der "Rechtschreibung" her, soweit man das so nennen kann Fehler drin sind, da ich selber eher Schwäbisch kann als Bayrisch.
Also:
I hab di lang scho nimmer gsehn'
Und du fehlst mir ned nur a weng

du bist gegang ohne zu fragn
Dabei gabs no so viel zu sagn

Doch i woiß das des ned geht
Jede Hilfe kam zu spät

Jetzt bist erlöst von deinem leid
Und lebst da obn bis in alle Ewigkeit

Doch i frag mi wies so ist, da oben im Himmel, i kos ned verstehn

Wieso du nit mehr do bist, du fehlst mir sehr und i vermiss di immer mehr

Kannst du ned oinmal Kommen, um mich in deine arm zu nehm

So... keine 100 prozentige Garantie auch weil mein Internet gerade so schlecht ist, dass ich das Lied nicht anhören konnte. Aber ich hoffe dass ich etwas helfen konnte, alles liebe, Secretly

Lucas Lied: Obakemma Vers 1  I hob di lang scho nimma gseng, und du feist ma ned nur a weng. Du bist ganga ohne zum frong, dabei gab’s no so vui zum song. Doch i woaß, dass des ned geht. Jede Hilfe kam zu spät. Jetzt bist’ erlöst von deim Leid, und lebst da obn bis in Ewigkeit. Refrain Doch i frog mi, wia des woi is da obn im Himme. Kann’s ned versteh, wieso du nimma da bist. Du feist ma sehr. Und i vermiss di immer mehr. Konnst du ned obakemma, um mi in deine Oarm zu nehma? Vers2 Für dei Familie hast du glebt, ohne Rücksicht auf di selbst. Host deine Kinder über alles gliebt und wurdest doch zum Schluss besiegt. Dei Kampf ums Lem war beispiellos. Host di gwehrt bis zum Schluss. Am End hast du doch verlorn. Einfach gonga, liegend in unsre Oarm. Refrain Doch i frog mi, wia des woi is da obn im Himme. Kann ned versteh, wieso du nimma da bist. Du feist ma sehr. Und i vermiss di immer mehr. Konnst du ned obakemma, um mi in deine Oarm zu nehma? Bridge Mei Herz is schwa wier a Stoa. Konn ma denn nix dagegen doa? Ohne di bin i so aloa. Konnst du ned obakemma? Refrain Doch i frog mi, wia des woi is da obn im Himme. Kann’s ned versteh, wieso du nimma da bist. Du feist ma sehr. Und i vermiss di immer mehr. Konnst du ned obakemma, um mi in deine Oarm zu nehma?. Konnst du ned obakemma, um mi in deine Oarm zu nehma?

Das ist das original 

Noten leider keine 

0

Was möchtest Du wissen?