Wie fühlt ihr euch so, wenn ihr an 2024 denkt?

Das Ergebnis basiert auf 23 Abstimmungen

Unwohl 35%
Entspannt 30%
Nichts 17%
Erleichtert / Glücklich 13%
Ängstlich 4%
Wütend 0%

12 Antworten

Unwohl

Neues Jahr - neues Ich

Völliger Blödsinn. Meine Probleme verschwinden nicht einfach so, nur weil ein neues Jahr beginnt. Dieselbe Scheiße wiederholt sich doch eh nur jedes Jahr.

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung – Ich bins halt ;)
Entspannt

Es ist nur ein Datumswechsel, ansonsten hat es keine Bedeutung. Der Wechsel vom 31.12. auf den 01.01. ist nichts anderes als z.B. vom 09.08. auf den 10.08.

Dass etwas "neues" entsteht, ist nur ein dämlicher Gedanke in den Köpfen der Menschen. Einfach nur ein Sonnenumlauf, wie an jedem gottverdammten normalen Tag.

An gar nichts, das Jahr ist vorbei und der nächste ist willkommen.

Unwohl

Es kommt halt viel zu auf mich. Ich mache in der Schule die Abschlussprüfung und fange dann eine Ausbildung an.

Ängstlich

Wott das Jahr eifach meh erreiche und innerlich han ich eifach diä Angst, dass es das Jahr ned besser wird

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung
Jinx9
Fragesteller

vil glück mit de schule bisch ja ersch 15

Nowheretorun  31.12.2023, 18:11
@Jinx9

Dankeschön. Ja "erscht", aber han trotzdem scho grossi Ziel vor mir mit dene ich jetzt scho afange muss

Jinx9
Fragesteller
@Nowheretorun

i sötti eig nöd sa labere als obbi huere alte wär bin nämlich au esch 18 aber jo hahah trotzdem scho lehr abgschlosse und jetzt im Februar gahni Kanti für erwachseni mache. Hesch scho e lehr?

Nowheretorun  31.12.2023, 18:27
@Jinx9

Ahja so viel dezue 😂😂. Mit 18 bisch ja au no ziemlich am afang. Freut mich aber, dass du scho so einiges gmacht hesch.

Ich han kei Lehr will ich FMS mache wott

Jinx9
Fragesteller
@Nowheretorun

kenn wenigi wo FMS mached, hesch währenddessen au en Minijob nebedbi oder konzentriersch dich voll uf da?

Nowheretorun  31.12.2023, 18:59
@Jinx9

Also en näbejob wär scho de plan, aber wahrschinlich erscht im zweite Jahr

Jinx9
Fragesteller
@Nowheretorun

oh shit du bisch vom Aargau hahah ihr chaufed eure fühehrerschii vom Schwarzmarkt

Nowheretorun  31.12.2023, 19:09
@Jinx9

Hä haha. Ich bin eig us Züri. Aber jetzt wohn ich halt im Aargau 😪

Nowheretorun  31.12.2023, 19:18
@Jinx9

Ja will ich wiä gseid dete wohne. Ih mim herz bin ich aber zürcherin. Steht au uf minere ID