Toxisch?

2 Antworten

Es isch wichtig, dini Sicherheit als Priorität z'verhüete. Wenn du Bedrohige erläbsch vo de Anhänger vo dere toxische Person, isch es wichtig, dass du di sofort an d'Polizei wendsch und dini Sitaution mälde. Du chasch au überleeg, ob du di Zueschtand engerne Lüt vertrauscht, wo dir beistah chönd, wie Familie oder Fründe. Wichtig isch au, dass du kei direkte Konfrontation suechscht mit de Anhänger, sondern dich uff dini Sicherheit konsentriere und Unterstützig suechscht.

Du musst damit rechnen, dass Deine inflationäre Sicht der Dinge sich völlig anders darstellt, als Du glaubst. Du kannst niemandem helfen, wenn er es nicht will. Deren Reaktion hast Du also selbst zu verantworten.