was bedeutet der satz; Do not make...frage steht unten?

4 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Mach dein Glück nicht von anderen Leuten ( Menschen ) abhängig , denn sie können dich wieder enttäuschen ( zerstören ) ,....

Beste Antwort!

0
@Tyler2010

Nur "enttäuschen" für destroy finde ich arg frei und zu schwach. Vorschlag: Mit "kaputtmachen"/"fertigmachen" arbeiten.

Warum dieses "again" da so seltsam am Ende klebt, kann ich nicht recht verstehen. Hat aber vielleicht mit dem Vorleben der angesprochenen Person zu tun.

0
@lesuab

Das ist ja das gute an Englisch !!! Man kann es frei übersetzen !! Und schwach ist daran gar nicht´s !! Ich war Jahrgangs Beste in meinem Abschluss-Jahr ....

0

Hi,

es bedeutet, dass deine glücklichkeit nicht von anderen abhängen soll, da sie von ihnen sonst genauso wieder zerstört werden kann. Stattdessen solltest du etwas finden, dass dich glücklich macht und worüber du auch allein die Kontrolle hast.

mache Deine Fröhlichkeit/Glück nicht von Anderen abhängig, denn diese können dich wieder zerstören.

Eure Meinung zu meinem Essay - Happiness

Ich habe ein Essay geschrieben und würde gerne eure Meinung dazu wissen. Auf fehlerhinweise würde ich mich auch freuen. What is “happiness”? Since of the start of the human being, people were trying to reach happiness! In the different episodes of history, there were different ways for being happy. In today's world, we have many ways to achieve our happiness which depends on the personal perspective of every individual. In general, we can say that happiness is the inner state of well-being and satisfaction.

Let's start with something people like to discuss about. Do we need a high living standard, money, expensive cars and big mansions to be happy? Many people say that money does not play any role on how happy someone is. Away from this question, we have to know first, what happiness really is. If happiness is the inner state of well-being and satisfaction, then it has to come from inside. Every individual has his own emotions, his way of thinking and spiritual values. That means that no one can really say what happiness is and what happiness is not. Back to our question, if happiness does not depends on how much money you have, rich people might also be happy because they have a lot of money. For some people money is more important then humans and they love their cars and big villas more then people with who they can share their live. Satisfaction with that what they are and what they have is it what they need to be happy.

In direct comparison to the first argument and to the first definition of happiness we can take people who have a family, wife, children, or just people who means a lot to the person. Do they have to be happy? Maybe! They can be the kind of people who thinks that he do not need a lot of things around him, but a lot of humans who love him and of course he also might be not happy like the example in the first part of this essay. He might be a “things-lover”. So happiness always comes from the inner state of people and accords to the personal perspective of an individual. In psychology it is able to influence this inner state by hypnosis. If hypnosis can look into the inner state of people and change it, happiness and unhappiness must be something that we decide. We decide, whatever condition we are in, if we are happy or not.

In conclusion happiness is like we saw by examples of two different people nothing that we an define or decide, if someone is happy or not. It is not the money we have or the family and the people around us. It is what we think we need and what we think we do not need. We can change it whenever we want from an unhappy life to a happy and beautiful life or conversely.

...zur Frage

Bitte ehrlich Meinung englisch summery

Guten Tag ich schreibe bald eine Englischarbeit über stellungnahmen und ich wollte euch bitten meine Erörterung zu lesen und ein Feedback dazu abgibt. Danke in voraus

BOOT CAMPS: In our last lesson we talk about boot camps, if they really help a Person?

Some parents think that boot camps dont teally help a Person because the kids soon forget about it ans get in trouble again. Second , most of The parents think that discipline doesnt change a Person because when zhey become discipline they can also be a bad Person .however other parents think the boot camp help people to learn discipline. For example: My cousin was there for 4 years ago . He saif that the boot camp really help. He get more discipline . He is also become a very friendly Person than for 4 years ago. Most of The children learn about their mistakes. They know about their mistakes ans they try to make it right. Another argument for boot camps is that people can change their lifestyle so they find jobs. After looking both sides i think that boot camps can help People if tgey really want help. But of course not all People help boot camps. I think boot camps is a good Thing and it help Person to change their lifestyle and find a job so i agree with boot camps.

...zur Frage

Englischer Text: Verbesserungsvorschläge?

Ich habe einen kurzen Text geschrieben:

The cartoon evokes the idea, that many people only can communicate with each other with their mobile phones or other electronic devices. I don't share this opinion, because a lot of people can communicate with each other without devices. But this is only logical, because smartphones are not allowed in a lot of buildings. If the people visit those buildings, they must speak with the employees there. In a lot of schools for example, are smartphones forbidden.

Was kann ich noch verbessern? Bzw wie kann ich meine Begründung besser schreiben, die ist irgendwie nicht sonderlich aussagekräftig... (Ihr könnt mir auch auf Deutsch schreiben, wie ich es besser begründen kann, übersetzen kann ich dann selbst)

...zur Frage

Do oder make?

Sagt man "Do a little photoshooting in the nature" oder "Make a little photoshooting in the nature"?

...zur Frage

Wann schreib ich do not, don’t oder doesnt?

Wann schreib ich im englischen do not , don’t oder doesnt. Ist das egal?

...zur Frage

Kann man das 'that are' weglassen?

They are often prepared to do jobs that are not wanted by other people. Kann ich das 'that are" in diesem Satz weglassen? Wir müssen diesen Satz neu mit participle constructions schreiben.

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?