Minecraft nimmt falsche Gpu... Was tun?

sgt119  23.01.2024, 20:59

Laptop oder PC?

DarkMax
Fragesteller

PC

2002Nutzer  23.01.2024, 21:02

Bildschirm an der GPU angeschlossen?

DarkMax
Fragesteller

du hast mich gerettet DANKE!!

hatte es nicht!

CenturyisGone  23.01.2024, 21:03

Hast du nen Laptop?

DarkMax
Fragesteller

PC

3 Antworten

Du musst den Monitor an die Grafikkarte anschließen, nicht ans Mainboard

DarkMax
Fragesteller

Vielen Dank

es geht jetzt

DarkMax
Fragesteller

Endlich

It's challenging to provide an exact number of mouse clicks in Minecraft as it largely depends on individual gameplay styles. On average, players might click anywhere from a few hundred to a couple of thousand times per gaming session. However, it's essential to note that the number can vary significantly. For more information on Minecraft or other gaming-related content, you can visit https://nba2k24apk.com/.

Die Grafikkarte nutzt dir herzlich wenig wenn du dienen Monitor ans Mainboard anschließt, anstatt der Grafikkarte.