Kennt ihr Lieder, bei denen man Gänsehaut/Tränen bekommt?

10 Antworten

- Tears in Heaven - Eric Clapton - youtube.com/watch?v=JxPj3GAYYZ0

- Candle in the Wind – Elton John - youtube.com/watch?v=cJuOc0Ld1uk

- Please Mr Please, Olivia Newton John youtube.com/watch?v=O6JJjfnNwsY

- If you leave me now - Chicago - youtube.com/watch?v=OlKaVFqxERk

- Love Hurts, Nazareth (youtube.com/watch?v=GRJaZdodEgI)

- November Rain, Guns N' Roses - youtube.com/watch?v=fGpqZSmpqDA

- When I need you, Leo Sayer youtube.com/watch?v=8_96uyfmqgo

- Killing me softly, Roberta Flack youtube.com/watch?v=O1eOsMc2Fgg

- Weit, weit weg, Hubert von Goisern (youtube.com/watch?v=Q8eL6uFq2O0)

- Everybody hurts, R.E.M. (youtube.com/watch?v=ijZRCIrTgQc)

- Song sung blue - Neil Diamond (youtube.com/watch?v=P1t9zOwmWok)

- Listen to the rhythm of the falling rain, The Casades (youtube.com/watch?v=lC2Fu20X_KY)

- More than I can say, Leo Sayer (youtube.com/watch?v=dGKnSdikqjw)

- Please, release me, Engelbert Humperdinck (youtube.com/watch?v=6S9ecXWCBCc)

- Still got the Blues, Gary Moore (youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw)

- The Most Beautiful Girl In The World (youtube.com/watch?v=gzr2v9yNiEk)

- Rise, Gabrielle (youtube.com/watch?v=qDcmf_GhlZY)

- It's All Over Now, Baby Blue, Theme

(youtube.com/watch?v=zyn8BJ1Uvzw)

- You left me (just when I needed you most), Tim McGraw youtube.com/watch?v=22CrTnzFrak

Das gibt es auch auf Deutsch von Wolfgang Ambros 'Ausg'lacht'

(puls4.com/video/highlights/play/1638126)

Diese Liste ließe sich beliebig fortsetzen.

AstridDerPu

PS: Unter folgenden Link findest du die 25 Saddest Songs Ever:
ultimateclassicrock.com/saddest-songs/

Das Lied im Film "Wie im Himmel."  Wunderschön. Der Film und auch das Lied.

Schlaubirne96
Fragesteller

Heißt das Lied wie im Himmel?

- Bmike - Life in my stomach und 2 faces, Avril Lavinge - Nobodys Home, Eminem - When I'm gone, Kyle Spratt - Suicide Note, Katy McAllister - Another Empty Bottle, Marina and the diamonds - Teen Idle, Britt Nicole - When She Cries

Die sind teilweise auf recht... spezielle Themen bezogen, passt also vllt nicht unbedingt zum Musical.

Space Bound - eminem, when i look at you - Miley Cyrus, change - Taylor swift, Abteilungsleiter der liebe - k.i.z., Pity Party - Melanie Martínez..

Rammstein - Stirb nicht vor mir

Linkin Park - Shadow of the day und My December