Hilfe für Übersetzung von deutsch ins schweizerdeutsch

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Liebi Grüess a miini Schwiizer Frönde. Ändli chom ech emou dezue es riisigs Merci z'säge, för die vele vele Gebori-Grüess dör Nochrecht, Pinnwand oder E-Mail 

 

(Was meinst du mit 'mittels Nachricht' konkret?)

perfekt ! xD

0

ich hatte Glückwünsche per Mail, Pinnwandeinträge und so, da sagt man doch mittels, also verschiedene Formen der Mitteilung

0
@Absinth

mittels, das hab ich verstanden. Nachricht. Mündlich, per Telefon,SMS oder wei, das wollte ich wissen. Im Schwiizertütsch sagt man nicht ?per Nachricht'. Okay. Ende der Haarspalterei. Danke für den "Goldenen Plämpel"

0

Also hier die Übersetzung im Bärner Oberlender Dialäkt:

Liebi Grüess a miner schwizer Fründe. Endlech chume i mal derzue äs grosses Merci ds säge für die vile vile Geburtstagsgrüess per Nachricht, Pinwand oder per eMail.

LG Sara usem Oberland

Hallo Sara, wenn auch spät aber lieben Dank für deine Antwort! Sind im August im Diemtigthal (Berner Oberland), kennst du?

0

es gibt ein kleines problem: die verschiedenen dialekte ... xD übersetzen könnte ich das schon aber den berner dialekt beherrsche ich nicht xD

Ich bin mir nicht einmal sicher, ob es berner dialekt ist. Hier vll. eine Hilfe zur Dialekterkennung:

viele Dank für dini liebe Geburtstagswünsch. Mir sind es paar Täg im Bündnerland gsi und händs lustig gha. Hoffe, hesch dich guet igläbt in der neu Wohnig und chasch es richtig gnüsse. Schöni Festtäg und liebe Grüess au an din Schatz

0
@Absinth

Tönt nicht nach Berner Dialekt. Könnte Zürich, Aargau, Luzern sein.

0
@Loris64

ja genau. berner sege nid "ech" die säge "ig" oder i. Ich tippe da eher uf AG,SO odr so.

0

Kann man mit normalem deutsch problemlos in der Schweiz leben?