englisch-gedicht über musik.. hab eins is aber blöd bitte um verbesserungen... :D

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Hallo,

ich hab's mal so verbessert, wie ich meine, dass es passen könnte:

You are happy and everyone dances when you turn up the music up and sing, You sing (sing) the song and (you) feel good, Sometimes bad and sometimes good, You feel the music in (evtl. with) your body and forget everybody’s problems.

:-) AstridDerPu

Danke aber reimen tut sich das immer noch nicht :D wenn du das noch amcst dann kriegst du stern xDD

0
@footballgirli

Schön, dass dir meine Antwort gefallen hat. Hoffentlich hat's geholfen. Danke für das Sternchen!

0

Warum stellst du die Frage 2 Mal innerhalb kürzester Zeit?

Es ist immer noch nicht klar, was du überhaupt willst, Korrektur oder passende Musik oder ...?

hab keine gescheiten antworten bekommen, deshalb. ich bitte um korrektur und um, dass es sich ein bisschen reimt und sinn ergibt :) ^^

0

Hey, wie wär's damit?

Music

You start to move To the rhythm of the groove You start to rock You never want to stop You sing with the song And you'll never stop moving along You feel the music in your body And forget the problems of everybody The music will never stop 'Cause all of you need to rock

Ist jetzt auch nicht unberdingt perfekt, aber schnell gemacht. ;) Kannst auch noch einfach ein-zwei Zeilen aus der Mitte weglassen. :)

Wie antwortet man auf "How are You?" Im Englischen?

I'm good and you?
Good and you?
I'm fine and you?
I'm good how about you?
I'm good what about you?

^^^^^^^^^^^^^

Diese ganzen Antworten hab ich schon mal gesehen. Was ist denn jetzt genau richtig?^^

...zur Frage

Sprüche für meine schwester die ich vermisse? Kreative Köpfe gefragt!

Hey Leute, ich verbinge gerade mein auslandsjahr und würde gerne meiner schwester einen schönen spruch schicken. Kennt ihr irgendwelche guten die dazu passen würden? wenn es geht auf englisch... Muss sich nicht reimen und gar nichts aber ich bin einfach total schlecht im schreiben... :/ (soll auf ein bild von uns)

Ich meine so etwas in der art (das habe ich meiner besten freundin geschickt): You are stupid. You fail. you are weird. And sometimes you are awkward. But that's okay, I don't care. I'm like that, too. We laugh at the randomest things. you know my ugliest side. We have awesome and crazy ideas. And sometimes we fuc * *up. We talk about people. And sometimes we have to admit that we have no one else to talk about that. Even though we disagree sometimes, we never fight. When I'm sad you were always there for me. Even when I'm on the other side of the wolrd and didn't believe you, you kept on. Thank you for making me smile, even if I don't want to. Thank you for great moments we had together. Moments I will never forget. These moments I was just happy and didn't think about something else. Thank you for listening and helping me with the heaps of problems I sometimes have. Thank you for being my best friend. I love you.**

...zur Frage

Was ist die Message hinter dem Gedicht?

Ich habe vor ein paar tagen dieses gedicht auf einer Internetseite gelesen und musste viel darüber denken.

Ich überlege was andere von diesem gedicht halten. Was meint ihr worum handelt dieses gedicht? Was ist die message? Was erweckt es in euch wenn ihr es liest, woran müsst ihr denken? Persönliche erfahrungen oder an eine bestimmte person, ein gewisses gefühl?

Das Gedicht :

When the rain falls hard,

I will be there.

When the wind beats you down,

I will pull you up.

When the going gets tough,

I will push you through.

When you need a second chance,

I will give you mine.

When you fall, 

I will laugh it off with you.

When you need a friend,

I will give you a sister.

When you want a hug,

I will hold you as long as you need.

When the rain comes crashing down

and the sun refuses to shine,

when the lightning hits

and the thunder flashes,

when the wind blows

and the leaves fall,

when the world seems to crash

and there is nothing left,

everything is gone,

I will be there.

Just so you know, 

we can walk through this rain

together.

Source: https://www.familyfriendpoems.com/poem/when-the-rain-falls-hard

Danke, schonmal in vorraus über eure antworten, gedanken und gefühle (:

...zur Frage

Ist das ein richtiger englischer Satz ?

sometimes we took her in the apartment on the bump and caressed her beziehung auf meine schon toten Meerschweinchen

...zur Frage

The New Colossus

Ich muss eine kleine Zusammenfassung über das Gedicht "The New Colossus" schreiben und ich wollte nur fragen ob dieser Text auch wircklich gut ist, denn ich geschrieben habe.

"The New Colossus" is a poem written by Emma Lazarus and dedicated in 1883. The poem is about the differences between the Statue of Liberty and the Colossus of Rhodos and her located place. Furthermore it deals with the millions of immigrants who came to America and Lady Libertys appeal for freedom and a good life for everyone.

In the first two lines the poem allude the Colossus of Rhodos and his conquering limbs which sounds very negative.In the following lines the poem describes the positive appereance of the Statue of Liberty and her ambience. It says that she has a torch in her hand and mild eyes. Moreover is noted that she has the good attribute to welcome everyone who immigrant in the United States . The final six verses are about the appeal of the Statue of Liberty for freedom and a good life for everyone. She says that she lift her lamp beside the golden door for all the poor and homeless people to find a better life and freedom for themselves.

...zur Frage

Wie geht dieses SHAKESPEARE Zitat?

Sinngemäss zeigt es, dass menschen nur klare und eindeutige Worte mögen, im Gegensatz zu fein differenzierten, vorsichtigen Worten. "Man likes no weak Word" oder so ähnlich.....

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?