Bayerisches Weihnachtsgedicht (relativ kurz)

1 Antwort

I woass net, ob dö G'schicht ihr kennt, sie hat sich ab'gspielt im Advent. I les euch vor, weils mir fallt ei, d'Leut sog'n, dös soll wahr g'wen sein.

Da is a alts Muatterl gwesen, alloa in ihra Stub'n drinn gsessn, und hat sich so Gedank'n g'macht was s'Christkind früher ihr hat bracht. Ja ja, hat's gsagt, dös war'n no Zeit'n da kunnt ma allerhand bestreit'n jetzt bin i arm und alt dazua und hab a kaum zum Essen gnua.

Gefunden auf:http://www.weihnachtsseiten.de/weihnachtsgeschichten/bayerische-adventsgeschichte/home.html

Musst ja nicht das ganze Gedicht lesen. Die ersten paar Strophen reichen aus.

Lg und frohes Fest