Was sagt ihr zu diesem Bild (Amogus)?

2 Antworten

Hi,

NICHTSNICHTSNICHTANICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTANICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTANICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTANICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTANICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTSNICHTS

VG Hdhdidbs

sus usus susus usussu sus u sus sus s usu s u su s us us us

GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD GET OUT OF MY HEAD

h̴̢̨̗̣̱̜̻̫̯̪̼͚̤̙͙͔͓̫̭͙͎̩̠͕̥͚͍̋̅͋̉͛̈́̆̾̔̑̐̉̄̈́̂̽͗͜͝ę̴̘̤̭̪̦̖̭͓͓̰̭̟̳̱̹̲͉̭̞͙̞̰̪͉̂̒́̆̌͌̆͐̑͌͊́̆̉́̚͝l̵̡̨̥̹͇̝̰̣͉̘͙̘͔͎̖̤̱͇͍̗̼̮͎̈́̈́̓̃̔͒͂͑̑̈́͝ͅp̶̧̨̫̗͇̻̟̮̖̯͔̭̘̞͕̤̙̘̻͍̫̗̙̖̮̙̲̝̯̟̮͙̔̈́̌̀̓̿͋̔̈́̈́͛̓̓̆͛̚ͅ -ඞ

Niknox
Fragesteller

ඞ.

ddddddds  23.04.2023, 04:09
@Niknox

̷̴̵̶̷̸̢̡̨̧̧̢̢̨̧̨̡̨̢̡̡̢̧̨̛̛̛̛̛̗͕̟̖͖̹̘̯̻̠͍̥̥͉̘͓͚͕̣̝̫̣̫̯̳͔̖̩͍̩̗̲͕͕̝̝̹̬͕̹̹̗͇̤͔͓̺̝͓͕̳̣̬̺̪͕͚͈̝̬̥̯̮̯̼͎̳̙̖̳̩͈̝̰̜͙͎͖͍̥͖̣̣̱̞̝̼̭̳̥͔͔̝̯̩͖̟̘̩̞͖̝̗͚͓̰̱͚͈̰̹̻̞̹̹͙͈͇̠̩̠̱͙̖͚̼̗̯̘̻̫̺͚̜̤̮͍͉̥̝̘͎̭̥̩͖͚̪͉̳͉͎͉̦̦͖̼͖͔̙͔̰̮̤͎̪̤̝̼͓̘̱͉̳̤̙͇͉̼̭̖̗̘̙̜̝̞̟̠̣̤̥̦̩̪̫̬̭̮̯̰̱̲̳̹̺̻̼͇͈͉͍͎́͂̓̈́̌̊̂̀̓̈́̐́͑͌̆͌̎̽̊̋̋̄͗̈́̀͆̋̑͛̈͗̈́͛͐̓́̽͋̓̈̽̈́̆̔̿̽͋͂́͑̆͊̔͋̀̃̑͛́͆̒͌̔̌̽̆̉͋̎̓̄͒̏́̑̓̈́͗͋̒͒̃̎̄̓̎̀͛̀̋̀̊̾̔̾̋͆̔̂̉̌̎̂͆̔̆́̏͂́̿̉̌͂̎̿́̄͌̓̈̔̓̓͋̎͂͊͒̀́̂̃̄̅̆̇̈̀̀́̂̃̄̅̆̇̈̉̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̽̾̿̀́͂̓̈́͆͊͋͌͘͘͘̕̚̚̕̚̕̚͜͜͝͝͝͠͝͝͠ͅ͏̴̵̶̷̸̡̢̧̨̛͓͔͕͖̖̗̘̙̜̝̞̟̠̣̤̥̦̩̪̫̬̭̮̯̰̱̲̳̹̺̻̼͇͈͉͍͎͐͑͒̀́̂̃̄̅̆̇̈̀̀́̂̃̄̅̆̇̈̉̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̽̾̿̀́͂̓̈́͆͊͋͌̕̚͝͝͝͝ͅͅ͏͓͔͕͖͐͑͒ͅ