Was ist euer Lieblingssong aus jedem Taylor Swift Album?

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Hiii,

also vllt hättest du eher fragen können, was unser Lieblingslied von Taylor ist, weil all ihre Alben sind schon viele…

ich kenne viele der Lieder nicht, die du genannt hast, aber ich bin trotzdem ein guter Taylor-Fan💖

Meine Lieblingslieder sind:

  • wildest dreams
  • blank pace
  • Shake it of
  • i knew you were in trouble

LG Darkfury 🌺

Tomate015
Fragesteller

Jaa stimmt die Frage war vllt bissl unschön formuliert haha

taylor swift: picture to burn, our song

fearless: fearless, you belong with me

speak now: enchanted, back to december, i can see you

red: all too well, i knew you were trouble

1989: wildest dreams, „slut!“, style, shake it off, new romantics, blank space,

reputation: …ready for it?, i did something bad, look what you made me do, gorgeous, king of my heart

lover: lover, you need to calm down, miss americana & the heartbreak prince, cruel summer, daylight, paper rings

folklore: seven, the last great american dynasty, cardigan, august, betty, my tears ricochet, illicit affairs, exile

evermore: no body no crime, champagne problems, willow, gold rush

midnights: the great war, karma, bejeweled, you‘re on your own kid

:)

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung – bin ein swiftie
Pizza8080  02.01.2024, 17:15

Sehr gute Wahl 👍👍👍🎶