Kann mir jemand helfen bei Dialekten?

4 Antworten

Zwei Zungebrecher auf Sechsämterländisch (Nordbairisch)

"Is deys woua, dos a groua in an goua hintam oua hunnerd houa wochsn loua koa?"

Ist es wahr, das eine Krähe in einem Jahr hinterm Ohr hundert Haare wachsen lassen kann?

"Dou dadiert a da, dou dadiert a da a und dou dat a da a dadiern"

Da verdorrt er dir, da verdorrt er dir auch und da würde (täte) er dir auch verdorren.

(Bezogen auf einen Blumentopf)

SoulMusicYT
Fragesteller

boah also das war schon ne herrausforderung aber danke vielmals.

Woisch, i ben Schwob. Ond i fend Dialekt ned grad schlecht. Oft goht's bessr, em Dialekt ebbes zu sage, weil's eba familiärer klingt.

Do kennt i dir viele Beischbiel nenna, abr des däd womeeglich au z' weit führa.

I koo Dialeht, abr i schwätz normalerweis Hochdeitsch.

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung
SoulMusicYT
Fragesteller

Du des isch scho guad. Schwäbisch isch im text leichta zu verstian wie gsprochen. danke dir fia den text. hilft ma sehr weida dongschee..👌

Ein Schweizer Kinderlied:

1. Dert änet am Bärgli, dert schtaat en wyssi Geiss

i ha se welle mälche, da haut sie mir eis.

2. Si hät mer eis ghaue, das tuet mer so weh.

Drumm mälch i miner Läbtig kei wyssi Geiss meh.

3.Jetz gan-i is Städtli Und chauf mir en Geiss

Ich chauf mir en Bruuni Die haut mir e keis