"If you think you are too small to be effective, you have never been in bed with mosquito".....?

4 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Der ist echt gut. :D Wenn du denkst, dass du zu klein bist um effizient zu sein, dann hattest du noch nie eine Mücke im Bett! Also, selbst wenn du klein bist, kannst du viel bewegen! In dem Fall kann die mini Mücke einen extrem nerven, wenn man schlafen will!

Mit einer Mücke im Bett nicht eine Mücke im Bett.

0
@aptem

Danke. :) Ich bin mit der deutschen Rechtschreibung durchaus vertraut, allerdings mit der Tastatur hier manchmal nicht! ;)

0
@Fabian82

ok, mit lesen hab ich es auch nicht so. :) Du hast recht, allerdings kannst du nicht immer aller wort-wörtlich übersetzen!

0

Er will Dir sagen, Du sollst Dir was zutrauen. Geht nicht - gibts nicht. Oder alt hergebracht: Stell Dein Licht nicht unter den Scheffel.

es kommt nicht auf die größe an .... (sondern auf das was du draus machst ) :) denke ich mal das er das sagen will damit :)

it's never too late to be you might have been - Übersetzung

Bedeutet dieser Spruch von George Eliot etwa das, was im Deutschen "es ist nie zu spät" bedeutet?

...zur Frage

"Have you" oder "Do you"?

...zur Frage

Kann mir jemand den deutschen songtext in deutsch übersetzten, bitte?

I never noticed how my heart could beat so loud When I think of you And I can't focus now, got my head up in the clouds When I think of you My heart's so lost in all the chaos It's got me crazy With the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Everything you do is so fresh and brand new That I can't help This crush on you, I wanna be the breakthrough Kind of love to you Sparks are flying like butterflies and I'm so high On the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind And I wanna rewind, over and over a thousand times

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Oh I think that we, that we were meant to be Oh I think that we, that we were meant to be

...zur Frage

Was bedeutet "you are too school for cool"?

Hallo,

was bedeutet "you are too school for cool", das stammt aus dem song von pink "raise your glass" http://www.youtube.com/watch?v=yvvamodXZbw

danke !

...zur Frage

Wo ist der unterscheid zwischen "You had stolen" und "You have stolen" Danke Euch!?

...zur Frage

Wer ist kiki? Kiki, do you love me? Are you riding? Say you'll never ever leave from beside me?

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?