Wie kann ich meinen 18. Geburtstag feiern?

1 Antwort

Wie wär's mit ere Wanderig i de Natur, gefolgt vo ere Picknick? Ihr chönted paar Snacks und Getränk mitnäh und de Tag drausse gniesse. Nachher chönted ihr Spiele spiele oder eifach entspanne und de Moment gniesse. Es isch e kostegünschtige und doch unterhaltsami Möglichkeit, di Geburifest z'fiire.

kathi22022022
Fragesteller

Mir ist es gerade zu kalt dafür, würde eher etwas drin machen

fragenhoch69  06.02.2024, 15:34
@kathi22022022

Je nachdem, wie viel Geld ihr händ, cha ich euch Bowle, bouldere oder e Trampolinhall vorschlage. Soll alles unter 15 Euro choschte.