Meat Loaf - I Would Do Anything for Love

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Hier steht alles:

http://en.wikipedia.org/wiki/I%27d_Do_Anything_for_Love_%28But_I_Won%27t_Do_That%29

"Meat Loaf" hat nie erklärt, was das "that" bedeutet, und wolltle wohl, dass sich jeder selbst eine Interpraeation bastelt. Theorien, was er gemeint haben KÖNNTE (z.B. bestimmte Sexualpraktiken oder "screwing around"), findest Du im Link.

Tipp: Lyrics googeln. Danach kommt: "I'll never forget the way you feel now." Das war "das". Gruß, earnest

Romantische Kuschel-(Rock-)Musik.?

Hey ihr Lieben :))

Ich stelle grade eine CD für romantisch-kuschelige Abende mit meinem Freund zusammen, und wollte euch fragen, welche Lieder eurer Meinung nach da auf jeden Fall noch drauf sollten. Also mein Freund & ich sind beide (Punk-)Rock & Metal Fans, also darf auch ruhig was aus der Richtung kommen, solange es ruhig & romantisch ist :3 Bisher habe ich:

Francis Dunney - Good Life

Bryan Adams - Heaven, Let's Make a Night to Remember, Everything I do (I do it for you)

Meat Loaf - Heaven Can Wait, I'd Do Anything For Love

Sonata Arcitca - Tallulah

Dry Kill Logic - Goodnight

Within Temptation - Bittersweet

Die Ärzte - Mach die Augen zu

Phil Collins - Against All Odds

Würde mich über weitere Lieder freuen :))

Lg riyuka :3

...zur Frage

Hi, kann jemand eventuell den Text über "death penalty" korrigieren? Vielen Dank im Voraus.?

Hello, today I would like to tell you something about the death penalty wich still exists in some parts of the world. It´s for murderers or people who have comitted other bad crimes. In the following text I would discuss the arguments about the death penalty. Relating to this I would like to explain my opinion.

On the one hand, I think it´s a fair punishment for rapits. They rape others and damage the life of the victims. As a punishment they only get arrested for some years, which is too mild. Another argumet for the death penalty is that it scares people off.

On the other hand, it´s irreversible. That means it´s possible that you kill the wrong person. If you realize that it was the wrong person, you´re not able to do anything.

In my opinion, the death penalty is not a solution. A person who is sentenced to death has taken a life but the answer should not be another death. Everyone should have a chance to improve their mistakes and make up for them.

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?