Gta copyright?

2 Antworten

„Art style cannot be trademarked under intellectual property rights because it does not meet the requirement of constituting a product or a service, nor can it be patented because it falls under the category of mental processes.“

https://alderip.com.au/blog/can-a-style-of-art-be-classified-as-intellectual-property/

Kurz: Ja, darfst du verwenden.

Sheeeksbhuj
Fragesteller

Kuss

Ich denke nicht das sich Rockstar Games um sowas scheert ist ja auch Promo für die !

Woher ich das weiß:Hobby – Bin Zocker seid über 30 Jahren...
Sheeeksbhuj
Fragesteller

und für den kommerziellen Zweck, vielleicht nehmen die es strenger