Englisch Texte

3 Antworten

Dein Text? Alles selbst geschrieben? Der letzte Satz im ersten Absatz ist ein Plagiat - Wort für Wort aus dem "Anti-Bullying Advice" abgeschrieben. Allerdings mit einem Fehler bei "rehanded". Dort muß es "red-handed" heißen. Das war in 30 Sekunden herauszufinden. Das kann Dein Lehrer auch ...

Eine Durchsicht auf Fehler erübrigt sich, finde ich. Wörtliche Übernahmen aus fremden Quellen - ohne Quellenangabe - solltest Du unbedingt vermeiden und auch nicht hier zur Korrektur einreichen.
Gruß, earnest

publicsafety.gc.ca/res/cp/res/bully-eng ////nobullying.ca/news/news3 sind zwei weitere links mit Hilfe derer unsere Freundin Lisaaa96 sich zur Freiherrin von und zu...na das hatten wir ja schon voriges Jahr - "adeln" möchte

0

Hallo,

hier meine Korrekturen:

Bullying:

Boys bully more often than girls. While boys often use a physical forms of bullying, girls tend to bully in indirect ways, for example by gossipping or excluding.

Boys who bully are physically stronger and have a need to dominate others. Girls who bully tend to be physically weaker than other girls in their class. Bullies tend to be hyperactive, disruptive, impulsive and active. They often come from "bad" homes. Both boys and girls who are bullied feel sadness and lose interest in activities. What bullies do: For example, they take things away from you, steal your money or take your friends away from you. If you are bullied , you can tell your friends, teachers and parents about it. The best idea would be if a teacher could catch the bullies red-handed.

Cyberbullying:

Cyberbullying is a form of bullying, which happens on the internet. (For example, the bullies write fake-profiles or vicious forum posts.) An example for cyberbullying is, when you share a photo of yourself and cyberbullies write vicious comments under your photo. What can be done about cyberbullying? The best thing you can do is to ignore the bullying and get help from parents and teachers.

Das ist mir beim ersten flüchtigen Durchlesen aufgefallen. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

:-| AstridDerPu

Bitteschoen:

Bullying:

Boys bully more than girls. They bully in a physical way, and girls tend to bully in “indirect” ways, for example, by gossiping or excluding. Bullying boys are physically stronger and have a need for dominating others. Girls who bully tend to be physically weaker than other girls of their classes. Bullies tend to be hyperactive, disruptive, impulsice and active. They often come from "bad" homes. Both boys and girls who are bullied feel sad and lose interest in activities. What the bullys do: For ecample, they take things away from you, steal your money or take your friends away from you. If you are bullied, you can tell it your friends, teachers and parents. The best idea is if a teacher can catch the bullies forehanded.

Cyberbullying:

Cyberbullying is a form of bullying, which happens on the internet. (Bullies, for example, produce/put in fake profiles or write vicious forum posts.) An example of cberbullying is if you share a photo from you, and the cyberbullies write vicious comments under your photo. What can be done about cyberbullying? The best thing you can do is to ignore the bullying and get help from parents and teachers.

Was möchtest Du wissen?