Derbi Senda Drd xtreme limited edition Tanklicht blinkt ob und zu?

2 Antworten

Bau den Tankgeber aus, nimm den Schwimmerarm halte in an Masse und bewege ihn, dann kannst du feststellen ob die Tankuhr voll( nach oben - nach unten Leer) anzeigt.

Evtl. ist ein neuer Schwimmarm fällig.

I dat ma do koane gedanken machn, bei mia blinkts a monchmoi donn heads wieda auf aba wenn wirklich fast nix mehr drin is dann blinkts de ganze zeit, und des is alles was zählt. Und da sie jo neu is hast nu a garantie, und wenns di wirklich stört dann auf zum händler und du kisd das gratis austauschen lossn
LG