Wann wird Enel wieder kommen?

2 Antworten

People assume he's returning during the final war/arc. 😍 that's just a theory though. 👀 Apparently he's currently on the moon living his life peacefully as he had always wished. He built his own empire to conquer. 😂

Djetlef97
Fragesteller
Wow, wasn't expected a message in English.
KimAkira  14.03.2022, 21:53
@Djetlef97

Tut mir Leid. 😂 Ich spreche natürlich auch Deutsch, ist ja letzten Endes eine deutsche Webseite. Ich weiss selbst nicht, wieso ich auf English geantwortet habe. However, I´m glad you could understand me. ☺️

Glaub, dass er nicht mehr wieder kommen wird