The American Dream/Nightmare?

The American Dream/Nightmare - (Englisch, American Dream)

2 Antworten

Ich gehe hier nur auf Deinen ersten Text ein.

Korrekturen:

of American culture

is supposed to be able...

..to achieve his goals

Two different aspects of the American Dream have to be distinguished, on the one hand the idea that everybody can achieve wealth through hard work , on the other the idealistic and democratic idea that America offers freedom and equal chances for everybody.

(Dein Satz mit "it" am Anfang ist "Deutschlish", kein Englisch. )

Fragen0405
Fragesteller

Danke👌🏼

Wenn du dir die Muehe machen wuerdest den Text hier rein zu tippen, macht sich vielleicht wer die Muehe ihn zu korrigieren.

Da der Text auf der Seite steht, hab' ich persoenlich keine Lust mir den Hals zu verrenken :)