Ist das der richtige Spruch von supernatural um Dämonen zu vertreiben?

Da steht's drauf:)
 - (Dämonen, Supernatural, spn)

2 Antworten

Also ich hab den hier gefunden, es gibt aber verschiedenen Versionen:

Exorcizamus te, omnis immunde spiritus, omnis Satanica potestas omnis incursio infernalis adversarii, omnis legio, omnis congregatio et secta Diabolica, ergo, draco maledicte et omnis legio diabolica. Adjuramus te, cessa decipere humanas creaturas, eisque eterne persitionis venenum propinare. Vade, satana, inventor et magister omnis fallacie, hostis humane salutis, humiliare sub potenti manu die, contermisce et effuge, invocato a nobis sancto et terridili nomini quem inferi tremunt ab insidiis diaboli, libera nos, domine. Exorcizamus te, omnis immundus spiritus, omnis satanica potestas, omnis incuriso. Infernalis adversarii, omnis legio, omnis congregatio et secta diabolica, ergo, draco maledicte et omnis legto diabolica adjuramus te cessa decipere humanas creaturas, eisque eterne perditionis venenum Propinare. Ut ecclesiam tuam secura tibi facias Libertate sercire, te rogamus, audi nos.

Vegeta200
Fragesteller

Haha der ist lang XD

Ja aber adios bjtch ist von Dean XD ich mein am Ende kommt Audi nos

So das ist der mir auch bekannte Exorzismus  - (Dämonen, Supernatural, spn)
Vegeta200
Fragesteller

Ja das weiß ich :D Danke!:)