Hallo, ich wollte wissen, ob jemand von euch weiss, wie viel die return to tiffany Anhänger in der Schweiz kosten?

1 Antwort

D ohreringli sind 165.- gsi und 135.- hät s armchetteli mit de zwei chettene uf beidne siite kostet. S passende halschetteli isch glaubs 210.- gsi bin aber nüme sicher finde d rechnig nüme. De gross Ahänger wo du meinsch findi leider au d rechnig nüme aber bin mer sicher dasser nöd meh als 180.- kostet hät. Minere Erfahrig nah hät Tiffany eh günstigeri prise da i de Schwiz in CHF als wenn uf de Internetsite luegsch mit Euro.

Rechnung - (Mädchen, Mode, Preis) Rechnung - (Mädchen, Mode, Preis) Return to tiffany  - (Mädchen, Mode, Preis)
Elle00
Fragesteller

Merci! hasch mer echt mega fest gholfe:) <3

jiltamara  26.07.2016, 17:49

Bitte gern gscheh (:

Nairi1997  27.07.2016, 08:52

Sack tüür das züüg :)

jiltamara  27.07.2016, 15:11

Das sind eher no di günstigste sache bi tiffany 😅