Brauche eine GUTE deutsche Übersetzung von diesem Lied

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Hej Whitecheetah :)

So. Zum Teil habe ich es direkt übersetzt und zum Teil dem Verständnis angepasst. Ich hoffe so kannst du nun mehr damit anfangen. P.S.: Ja, der Google-Übersetzer lutscht ^^

Vitamin C - Für immer Freunde

Und so redeten wir die ganze Nacht über den Rest unseres Lebens.

Und wo wir sein würden, wenn wir 25 sind.

Ich dachte immer, die Zeiten würden sich nie ändern . Denke weiterhin die Dinge werden immer dieselben sein.

Nur, wenn wir dieses Jahr gehen, dann werden wir nicht mehr zurückkommen.

Nicht mehr zusammen abhängen, weil jeder einen anderen Weg geht.

Und wenn's da irgendetwas gibt, das du mir sagen willst,

dann sag es jetzt, denn es gibt keine weitere Gelegenheit mehr.

Denn wir entwickeln uns weiter und können das nicht weniger schnell.

Diese Erinnerungen spielen sich ab wie ein Film ohne Ton.

Und ich denk noch immer an diese Nacht im Juni:

Ich wusste nicht viel von Liebe, doch es war alles viel zu früh.

Und da waren ich und du und wir wurden sehr traurig.

Blieben zuhause, redeten nur noch am Telefon.

Und wir waren so aufgeregt und gleichsam waren wir so ängstlich.

Konnten über uns selbst lachen und denken "Das Leben ist nicht fair."

Und so fühlt es sich an:

Chorus: Auch wenn wir weitergehen, wir erinnern uns an die gemeinsamen Zeiten. Und auch wenn unsere Leben sich verändern und mag kommen was da will, wir werden für immer Freunde sein.

Also kriegen wir die großen Jobs und wir machen das große Geld.

Wenn wir nun zurückblicken, werden unsere Witze noch lustig sein?

Werden wir uns immer noch an das erinnern, was wir in der Schule gelernt haben?

Immer noch versuchen jede noch so kleine Regel zu brechen?

Wird der dumme Bobby Börsenmakler sein?

Findet Heather einen Job, der sich nicht mit ihrer Bräune beißt?

Ich denke weiterhin, dass es kein Lebewohl ist.

Denke eher, dass es eine Zeit des Fliegens ist.

Und so fühlt es sich an:

Auch wenn wir weitergehen, wir erinnern uns an die gemeinsamen Zeiten. Und auch wenn unsere Leben sich verändern und mag kommen was da will, wir werden für immer Freunde sein.

La, la, la, la: Yeah, yeah, yeah La, la, la, la: Werden für immer Freunde sein.

Werden wir an morgen denken, so wie über das hier und jetzt?

Könnnen wir da draußen überleben? Werden wir es irgendwie schaffen?

Ich glaubte ich dachte dies würde niemals enden.

Und plötzlich ist es so, dass wir Frauen und Männer sind (erwachsen sind)

Wird die Vergangenheit ein Schatten sein, der uns auf ewig folgt?

Werden die Erinnerungen verblassen, wenn ich die Stadt verlasse?

Ich denke es ist kein Good-Bye, denke eher, dass es Zeit ist zu fliegen.

wiederhole Chorus (3x)

Alles verständlich, oder bleiben noch Fragen offen? Sag einfach Bescheid. ;)

Herzlichst,

die kikome

Vielen vielen dank, ich werds zu hause als bestes Bewerten, aufm Iphone funktionierts nicht iwie :D

1

Wenns morgen noch keiner hat, dann schreib ich eine. Aber grad bin ich zu müde :D

Kann mir jemand was in Englisch übersetzen?

Ich habe eine Seite zum Übersetzen aber das Problem ist dass ich nicht aus Deutschland komme und habe in meinem Land nie Englisch gelernt, danke für eure hilfe :) dumme komentare könnt ihr euch sparen.

Also : On the road!

Mom got a couple of days off so we're on a short family road trip. We left the city and headed south on Highway 1. Andi was a bit freaked out by the tsunami warnings when we stopped at the beaches. It's interesting to see thigs throught his eyes. To be honest, I don't even notice them. I think we are used to the idea that an earthquake could happen anytime.We spent our first night about 50 miles south of San Drancisco in a hotel beside a lighthouse. We saw a mother whale and her calf from the beach. What a great start to the trip.

Santa Cruz

Found a cute little motel really near the beach in Santa Cruz. Saw pelicans on the beach. Another first for Andi- he's only seen them in a zoo. Then we went into town. There's a really cute old-fashioned roller coaster on the boardwalk. It's made of wood - can you beliebe that? The bad news: it was closed today, so we didn't get to ride it. Santa Cruz is a paradise for surfers. The film Chasing Mavericks was filmed here. It's about a kid who wanted to surf huge waves at place called (you guessed it) Mavericks. (We watched it this evening in the motel. OMG those waves are just huge!) Andi couldn't belive how cold the oceans is! He thought that the Pacific Ocen is always warm- well,sorry to disppoint you! Here the water's cold all the time, summer and winter.

DANKE FÜR DIE ÜBERSEZUNG!! Wenn jemand von euch kein bock hat das ganze zu übersetzen dann mindestens eins von beiden danke!! :)

...zur Frage

songtext übersetzung [Vinnie Paz - End of Days (feat. Block McCloud)]

mein englisch ist leider nicht so gut und diverse suchmachienen konnten mir auch nicht weiter helfen, deswegen frage ich einfach mal hier ob sich jemand mal zeit nehmen könnte mir einen songtext zu übersetzen den ich gerne genauer verstehen würde. danke schonmal im vorraus :)

Vinnie Paz - End of Days (feat. Block McCloud)

[Intro:] The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars but you think you're free.

What the human race is suffering from is mass hypnosis. We are being hypnotized by people like this: newsreaders, politicians, teachers, lecturers. We are in a country and in a world that is being run by unbelievably sick people. The chasm between what we're told is going on and what is really going on is absolutely enormous.

[Chorus: Block McCloud] It's like we all know what's going down But no one's saying shit, what happened to the home of the brave? These motherfuckers they're controlling us now But no one's talking about it, made us proud to be slaves

And everybody's just walking around Head in the clouds, we won't awake until we're dead in the grave By then it's too late, we need to be ready to raise up Welcome to the end of days

[Verse 1: Vinnie Paz] Everybody is slave, only some are aware That the government releasing poison in the air That's the reason I collect so many guns in my lair I ain't never caught slipping, never underprepared Yeah, The Shaytan army, they just break it proudly George Bush the grandson of Aleister Crowley They want you to believe the lie that the enemy Saudi The enemy ain't Saudi, the enemy around me There's fluoride in the water but nobody know that It's also a prominent ingredient in Prozac (For real?)

How could any government bestow that? A proud people who believe in political throwback That's not all that I'm here to present you I know about the black pope in Solomon's Temple Yeah, about the Vatican assassins and how they will get you And how they cloned Barack Hussein Obama in a test tube

[Chorus]

[Verse 2: Vinnie Paz] Whoever built the pyramids had knowledge of electrical power And you know that that's the information that they suppress and devour Who you think the motherfuckers that crashed in the tower? Who you think that made it turn into ash in an hour? The same ones that invaded Jerome The ones that never told you about the skeletons on the moon Yeah, the ones that poison all the food you consume The ones that never told you about Mount Vesuvius Tomb The Bird Flu is a lie, the Swine Flu is a lie Why would that even come as a surprise? Yeah, the Polio vaccine made you die It caused cancer and it cost a lot of people their lives Do y'all know about Bohemian Grove? How the world leader

...zur Frage

Kann mir jemand den deutschen songtext in deutsch übersetzten, bitte?

I never noticed how my heart could beat so loud When I think of you And I can't focus now, got my head up in the clouds When I think of you My heart's so lost in all the chaos It's got me crazy With the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Everything you do is so fresh and brand new That I can't help This crush on you, I wanna be the breakthrough Kind of love to you Sparks are flying like butterflies and I'm so high On the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind And I wanna rewind, over and over a thousand times

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Oh I think that we, that we were meant to be Oh I think that we, that we were meant to be

...zur Frage

Wie würdet ihr folgende Textzeilen interpretieren?

"All I've ever wanted

The secrets that you keep

All you've ever wanted

The truth I couldn't speak

Cause I can't see forgiveness

And you can't see the crime

If we both keep on waiting

For what we left behind"

(Linkin Park - Final Masquerade)

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?