Wer sang den Background von "Pictures in the dark" 1985 in Peter's Pop-Show?

3 Antworten

Hey, ich schalte mich mal dazu :-). Ja, im Studio singt Aled Jones den Teil, aber wenn Du ganz genau hinschaust bei dem youtube-video, dann erkennst Du, dass es ein Full-Playback war und auch die Stimme identisch ist. Wahrscheinlich war es einfach ein Statist.

Naja, da "ES" nicht selbst gesungen hat, gibt es außer diesen schwunghaften Bewegungen nichts zu bewundern ;o)

Nicht nur Aled Jones ist hier gefaket: Die im Playback abgespielte Stimme, zu der Oldfield sein Mundwerk bewegt, ist von einem Sänger namens Barry Palmer.

Hmmm, war Barry Palmer nicht der Sänger rechts neben Oldfield? Warum sollte man so eine, gelinde gesagt, matte Stimme im Studio aufnehmen? Ich lebe seit Jahrzehnten in dem Glauben, dass hier einmal Mike Oldfield selbst sich getraut hatte. Singen war ja nicht sein Ding. Und so ganz Recht geben mit "nichts zu bewundern" kann ich dir nicht, napoloni, aber das ist etwas, was nun wirklich niemand mit mir teilen muss. verlegen zu Boden schiele. Die Vorstellung, dass es eine Frau sein könnte, hat sich aber auch festgesetzt, Kruzifix...

0
@TwangBangParty

Dass hier Mike Oldfield nicht gesungen hat, hat mich auch gewundert. Die Stimme ähnelt tatsächlich der Stimme von "5 Miles Out" - und das ist die von Oldfield. Dass hier alles Playback ist, finde ich auch unschön. Vielleicht ein Ding der Zeit und des Fernsehformats und der kommerziellen Lieder.

Ted, du fühlst dich also - verstehe ich das richtig - zu der Playbackperson hingezogen? Obwohl du weisst, dass sie nicht singt? Oder solange du dachtest, sie singt? Kopfkratz

Und ja, Twang, ich fand die Stimme von dieser Aled Jones auch hocherotisch und hab mir vorgestellt, wie toll das Frollein aussehen müsse. Später hab ich noch "Walking In The Air" vernommen.... und erst in Zeiten des Internets durfte ich den kleinen Unterschied zwischen Denken und Wirklichkeit feststellen :D

0
@napoloni

Kann jetzt nicht nachvollziehen, warum @sassbar mitgelöscht wurde. Danke für den Link, Twang, und danke für deine Offenheit, napoloni. Ich habe eben mal den Test gemacht, und mir geht es mit der Person noch genauso, auch mit der Gewissheit, dass die Stimme jmd. anderem gehört. Es lässt sich nicht mehr trennen. Vorhin habe ich das Video einer Freundin vorgespielt, die meinte spontan: "Natürlich ist das ein Junge. Und nix androgyn oder so." Naja, dann eben nicht. Meine Faszination bleibt. Ich weiß nicht, als was ich den Sänger sehe. Vielleicht verzichte ich mal auf ein Schubfach.

0
@napoloni

Kann jetzt nicht nachvollziehen, warum @sassbar mitgelöscht wurde. Danke für den Link, Twang, und danke für deine Offenheit, napoloni. Ich habe eben mal den Test gemacht, und mir geht es mit der Person noch genauso, auch mit der Gewissheit, dass die Stimme jmd. anderem gehört. Es lässt sich nicht mehr trennen. Vorhin habe ich das Video einer Freundin vorgespielt, die meinte spontan: "Natürlich ist das ein Junge. Und nix androgyn oder so." Naja, dann eben nicht. Meine Faszination bleibt. Ich weiß nicht, als was ich den Sänger sehe. Vielleicht verzichte ich mal auf ein Schubfach.

0

:-o ??? Meiner Meinung nach IST das Aled Jones! Guxxu: http://www.bbc.co.uk/wales/music/sites/aled-jones/pages/gallery.shtml?3. Die "Wellen unter dem Sweater" sind ia nicht spektakulär, und eine sooo hohe Stimme deutet evtl. allgemein auf einen hohen Anteil weiblicher Hormone hin. Volkstümlich nennt man sowas: "Männet..ten" ;-).

Englisch Aufsatz Hilfe (korrigiert)?

Ich habe den Aufsatz korrigiert und würde mich freuen wenn sich das nochmal jemand anguckt.

In my text I want to write about the topic "I cannot live without my mobile phone" and I want to show the advantages and disadvantages of technical devices in my day life. First let me say that technical devices are really important for me. I need them for information and they facilitate my everyday life. My computer is a technical tool for me. It helps me with my homework and replaces my books. It answers me quickly all questions. I use the PC only sometimes for games because I know that PC games can be make addictive, depressed and aggressive. If I'm too long on the PC, I neglect my friends. My mobile phone is very important for me. With the mobile phone I can get medical help quickly. I also need my smart phone because I can always stay in contact with my family or my friends. The radiation from your smart phones is dangerous, this can cause cancer The privacy and the data protection are disclosed with this technique. Via Whatsapp I can exchange texts with friends. When I'm sick, Iam get told what I missed at school. My hobby is photography. With my new camera, I can take a lot of pictures in succession and record videos in high quality. I love also to listen to loud music on my MP3 player. Headphones can damage my ears and lead to hearing loss. On the one hand, I am happy that I can go to school by car or bus. But on the other hand, the exhaust gases pollute the air. I love to cook, so my kitchen appliances are very important. the vacuum cleaner is also important for me. It facilitates my work. I am glad that there are technical devices that heat up the water and heat my room. I like to watch movies on TV. It would be better if I could read in this time or do sports. I do not want to do without technical devices.

...zur Frage

Hilfe kann jemand sehr gut englisch und mir das erklären??

Ich weiß es ist etwas viel Text, aber ich wäre euch so dankbar, wenn Ihr mir helfen könntet. Ich bin so besorgt und verstehe es einfach nicht! Vielen Dank schon mal im voraus. Ich verstehe nicht warum Utopien als gefährlich bezeichnet werden und den letzten Absatz verstehe ich gar nicht! :(

Not only we lack visions of the future: society spurns possibilities that lie within its gaps. The potential of GM, for example, Bacon's dream of centuries past, now lies within reach - for creating plants of dramatically new tastes and qualities that can be grown in completely different conditions. Yet new technologies are often discussed in grave tones, as if they were more of a burden than a blessing. We also shy away from experimenting with new ways of organising society: we are warned against trying anything too new or too ambitious. The organisation of the economy, for example, is off the political agenda - economic matters are decided by bureaucrats at the Bank of England and the Treasury, rather than being opened up to popular debate.

Indeed, many see utopianism as positively dangerous. As Jacoby argues, utopianism has dark associations, as if trying to improve things puts you on a slippery slope towards the death camps. That’s where the attempts to perfect society end up, cynics say: in Stalin’s gulags or in Auschwitz. This is a way of avoiding thinking about the future. It’s about retrenching in the here and now, limiting ourselves to managing the present. If changing things will only end in tears, there’s no hope for human beings trying to make history. There’s little point in thinking about how things could be, or planning over a timescale of centuries.

Humility is deemed to be the virtuous way. People aim to show that they are aware of the impacts of their actions and are seeking to limit them as much as possible. Those who confess their vulnerability are seen as sensitive and virtuous human beings. Some almost apologise for breathing, counting the units of carbon dioxide emitted and planting the requisite numbers of trees to make up for it. We’re approaching Wells’s vision of global travel as a way of life, yet there is constant breast-beating about cheap flights.

...zur Frage

Email von Instagram erhalten, ist sie legit?

Hallo,

kürzlich wurde mein Instagram-Account gehackt. Ich habe keinen Zugriff, da die Email-Adresse zu dem Account überschrieben und das Passwort geändert wurde. Ich habe Instagram über das Help-Center angeschrieben und über ein Kontaktformular mein Problem geschildert. Daraufhin habe ich kurze Zeit später eine Email erhalten, welche wie folgt lautete (habe mein Problem in Englisch formuliert):

Hi,

Thanks for contacting us. Before we can help, we need you to confirm that you own this account. 

Please reply to this email and attach a photo of yourself holding a hand-written copy of the code below.

(Hier steht eine 9-stellige Nummer)

Please make sure that the photo you send:

- Includes the above code hand-written on a clean sheet of paper, followed by your full name and username

- Includes both your hand that's holding the sheet of paper and your entire face

- Is well-lit, and is not too small, dark or blurry

- Is attached to your reply as a JPEG file

Keep in mind that even if this account doesn't include any pictures of you or is used to represent someone or something else, we won't be able to help until we receive a photo that meets these requirements.

Thanks,

The Instagram Team

Absender war diese Email-Adresse: info+jrb1gbsq.aeaquk6jka@support.instagram.com

Ich habe die Email vorläufig in den Spam-Ordner verschoben. Hat jemand Erfahrung und weiß, ob das die richtige Adresse vom Support ist und ob Instagram das überhaupt darf? Ich finde außerdem, dass die Art der Email und die Absendeadresse unseriös wirkt. Ich bitte um schnelle Hilfe.

Mit freundlichen Grüßen

...zur Frage

Eurokom - Justin Bieber, geht das so?

Justin Bieber who was born on March 1, 1994 in London, Ontario and was raised in Stratford, Ontario, Canada is a Canadian pop-R&B singer. His full name is Justin Drew Bieber. He has a stepbrother named Jaxon and a stepsister named Jazmyn. Justin Bieber’s mother, Pattie Mallette was 17 years old when she became pregnant. He was raised by his single mother. Pattie Mallette worked a series of low-paying office jobs. Justin Bieber‘s Parent‘s separated when he was 10 months old. His father Jeremy Bieber married another woman and has two children.

He started singing since he was 12 and finished the second place when participating in a local singing competition and his mother posted a video of his performance on the website YouTube. Later she uploaded other videos in which Justin sang R&B songs.

As a child he learned to play the drums, the piano, the guitar and the trumpets by himself. Justin Bieber was interested in hockey, soccer and chess.

Justin’s videos soon built up a fan following and caught the attention of talent agent Scooter Braun. Usher was under contract by Scooter Braun. Usher was impressed and helepd Justin to sign a record. Justin’s first single „One Time“ was a worldwide hit.

Justin Bieber’s hits are:

1. Where Are Ü Now
  2. All That Matters
  3. Baby
  4. Sorry
  5. Heartbreaker

Justin was with Selena Gomez from 2010 till 2013 in a relationship. Justin Bieber's grandfather was a German and emigrate to Canada, which is why Justin have a German surname.

In the wax figure cabinet Madame Tussauds in London, Amsterdam and New York city stand figures of Justin Bieber.

In 2011 Justin Bieber was in second place of the best-paid public figures less than 30 years.

Justin left his little monkey Mally at the Munich airport on his tour in March 2013 in Germany. Justin couldn’t show the necessary approvals and veterinary documents. At last Bieber worked diligently on a Bad-Boy-Image. Three times brought him his escapade in court In January, 2014 the singer pelted Calabasas the house of his neighbour with 24 eggs. He was condemned in July, 2014 because of vandalism to two years on proving, to the neighbour he had to pay 81,000 dollars of compensation. No two weeks after the egg incident Bieber was got in Miami Beach with an unlawful street running - without valid driving licence, but with alcohol and drugs in the blood. After an arrangement with the public prosecutor's office he confessed of the thoughtless driving guilty. Bieber had to pay 500 dollars of punishment And 50,000 dollars to a Charity organisation and visit an anti-aggression therapy. In August, 2014 it came to a collision between Bieber on a Quad and a car, then it should have come to a violent discussion between Bieber and one of the other guy. In summer, 2015 Justin Bieber had to justify himself before a Canadian court. Today we know the tattooed muscle-Bieber, but a long time was Justin Bieber the sweet little boy with der mushroom-hairstyl

...zur Frage

Welcher MBTI-Typ ist Schauspieler Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister in GoT)?

Hier ein paar Infos:

Seine Hobbies sind Mountainbiking, lange Spaziergänge im Wald, Schreiben und Geschichten erzählen, Cross Country Skiing und Zeit mit der Familie verbringen.

Was er sagt:

"I recently went fishing on my own in the wilds of southern Greenland. It was a magical experience.“

„I was one of those kids who was always trying to get attention in whatever way possible, so I started doing voices.“

“I was shy growing up. I was usually the guy next to the guy who was fighting. I was backup.”

“I put a lot of pressure on myself, and if you say there’s something you want to do, then it becomes sort of binding, and then it’s jinxed. So I didn’t tell my parents I had applied for Theatre School.“

„When I was young, I played games and acted like I was someone else. I wanted to break free. I became curious of what it means to be human. We’re so fascinating.“

"I do sort carefully through the stories I choose to take on, as some paths are too dark to walk down, and it’s not because they aren’t important, but I don't always have the right gut feeling to take on the role.

„My advice is not to take advice. Advice is cheap. You can only really learn by doing and making mistakes. Sometimes you can work with someone who really messes up and you are like, "Oh right, I’ll remember that. I shouldn’t do that, ever! Sometimes you just have to just follow your gut."

“I’ve been doing this now for many years, and as an actor there’s nothing worse than going around feeling tense. I have to be relaxed and open towards what happens, and it’s not particularly healthy to feel that you should live up to something, so there’s a limit on how seriously you can take yourself.”

“Some things need to be prioritized – the framework which I create for myself and my family needs to be solid, and acting just has to come in second place.”

"I know other actors who are at the end of their tether because they live by other people’s opinions, and whether they are living up to the greatness that is expected of them. Which is why you should drop the ego and focus on telling a good story instead."

“When I was growing up, my mom didn’t have much money, so our house got repossessed, and there were some things that weren’t so great. So, it has been important for me to not get into debt and to own my own house and make sure everything is checked and balanced.”

„There’s one thing I am really afraid of: that’s conflict. I use to give in easily and forgive people too much.“

„I need to feel the connection to my roots. I need to be close to my family and old friends. Long relationships are the most important thing in the world. Recently a childhood friend broke off contact. I was shocked. It felt like my arm was chopped off.“

"The last time I cried… It happens on a regular basis and it's usually to do with my kids or watching some terrible reality show like Extreme Makeover."

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?