was heißt in englisch "sucks"?

11 Antworten

Hätte es in dem Zusammenhang mit Begriffen wie "nerven" "aufregen" "stören" oder wie @WeisserMann schon sagte "ankotzen" übersetzt. Im englischen darf man eh nicht direkt Wort für Wort übersetzen.

Es kotzt mich wirklich an. Suck kann man halt auch verwenden wenn man sich über etwas aufregt oder über jemanden.

okay.. ja s gibt so viele verschiedene übersetzungen für "suck"

0

übersetzt heißt es "lutscht" aber wenn man sagt it sucks heißt es so viel wie es nervt oder es stinkt (letzteres google übersetzer)

Englischer Songtext? Alles Richtig? Grammatik und so?

Hier ist mein neuer Song Text :) Bitte bitte nicht klauen da ich diesen Text für eine spezielle Freundin geschrieben habe

It was this last Saturday. Was it really just time to say goodbye? These two letters brought me to you. But I'm waiting for you until today to finally found me. You looked at me and smile. I can not forget about that day. Why did you let me wait so long?

I missing you Whatever I do I think of you. And waiting that you just call my number. You can really trust in me I will never break your heart. But I just hope that I can touch it

How long I've waited for this moment? but now he is nothing more than past time I can still remember exactly. I'll put a letter at your door. And you stood at five clock at my door and wrote me one too. But why you let me wait so long?

I missing you Whatever I do I think of you. And waiting that you just call my number. You can really trust in me I will never break your heart. But I just hope that I can touch it

And at this point is normally the "I love you" But I can not say it because I do not know your name but I know I feel it. I can't really put into words what I feel for you

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?