Vertraue niemanden, denn auch der Schatten einer Weißen Rose ist schwarz.. auf englisch?

5 Antworten

Trust nobody, the male tail is better to suck for rose lovers than for those others.

Trust Nobody, because the Shadow of the White rose is black, too!

don't trust anyone, because even the shadow of a white rose is black.

Trust nobody, even the shadow of a white rose is black.

Hast deine Antwort schon aber ich würd schwarz eher mit dunkel also dark übersetzen, weil mit black klingts irgendwie n bisschen wie ein n*gerwitz