Text in Englisch geschrieben Grammatik un Rechtschreibung kontrolieren! bitte

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Nicht schlecht, Dein Text. Ein paar Korrekturen/Korrekturvorschläge:

I spent my three-week work experience at a kindergarten in V. ... Working hours were from half past seven to two o'clock. In the kindergarten there are zwo groups with 24 children in each of them. I played, sang and painted pictures with... I had a very nice time there because.... I could imagine working as nursery/kindergarten teacher after school because I felt that my work wassuccessful and I really enjoyed the time I spent with the kids....

  • "in a kindergarden in ..."
  • "... times were from 7:30am till 2:00pm."
  • The kindergarden had two grous, with 24 children in each of them.
  • I played, sang and painted with the children, which was fun because I love kids. ... und von da an wird das englisch immer übler sorry ;]
lululovenero
Fragesteller

ab da hab ich google übersetzer bnutzt

Also :) ich versuch mal die Fehler zu verbessern, die mir grade aufgefallen sind :)

im ersten satz würde ich vielleicht schreiben: "in a kindergarten", es se denn es gibt da nur einen :D dann ist es: "my working time was (weil es ja vorbei ist) from half past (ohne a)"

Dann ist es : "I played" und nicht I was played. und dann würd ich vielleicht eher sagen: "It was a lot of fun" anstatt "It was very godd", weil das ein bisschen besser klingt :) bei dem nächsten satz weiß ich nicht genau wie man es vermeiden kann zweimal learn zu benutzen, aber das ist ja auch nicht so wichtig, aber der staz wäre: "I learned to teach the children how to learn" aber bei dem satz bin ich mir auch nicht ganz sicher :) dann "I could imagine to be working in this job later, because I liked spending time with the children, although it was really stressful sometimes." im nächsten satz kannst du das that weglassen, das klingt dann flüssiger: "I already miss the kids and my employer (du meintest doch arbeitgeber,oder?), but I was offered to visit the kindergarten any time I want (wann immer ich will :D )" Ich hoffe ich konnte dir helfen :)