LäuftOne piece film red auch in der Schweiz?

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Hallo

Aktuell lauft de nur uuf Französisch im "Welschä". Release uuf Düütsch isch erst am 13. Oktober 2022 😉 müend leider no chli Geduld ha, vis eusi Kinos ihri Programms veröffentlichet oder evtl DE in Betracht zieh.

LG Sammy

animeEdits0100
Fragesteller

Vile dank für ihri Antwort

Lueg in Düütschland, falls Du ide nöchi vo de Grenze wohnsch 😉 ich bin fündig wordä 😀

animeEdits0100
Fragesteller

Danke ich wohn au in de nöchi aber wel mir keis auto händ wirds bizeli schwer

Sammmy1993  10.09.2022, 12:47
@animeEdits0100

Ohje, schad. Bin aktuell es paar Kinos in ZH am ahfrögä, isch aber echt nöd easy was z findä.

Sammmy1993  10.09.2022, 16:00
@Sammmy1993

Pathé i diine Region ahfrögä. Evtl tüends ihn uusstrahlä 😀 bin au dööt ez fündig wordä und wird d Tickets denn online bstellä. Sind nonig erhältlich.