Kann man alleine mit 15 nach Rumänien (Bukarest) mit blue air fliegen?

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Das ist möglich.

Blue Air accepts to carry minors not accompanied by an adult, but not more than 4 (four) suchunaccompanied minors per flight, aged between 6 (six) and 14 (fourteen) years.
In the case of Romanian citizens, Blue Air deems as unaccompanied minors all citizens aged between 6 (six) and 18 (eighteen) years travelling unaccompanied by an adult.

Mit 15 nimmt euch Blue Air mit, sofern ihr die rumänische Staatsbürgerschaft habt, dürfen aber nur noch zwei weitere unbegleitete Kinder mit an Bord sein.

https://www.flyblueair.com/media/default/blue_air/blueair_travelconditions_1nov2021.pdf

Rianamariaaa
Fragesteller

okay gut zu wissen, danke dir! :)