Gstanzl 40?

1 Antwort

Sie hod zwoa kloane Herzal, de saan jung und gsund, wenn aa oft anstrengend und dean eanan eigenen Will'n kund!

Ihr eigenes Herz aba is ja schoo vui oita: jetza schoo 40ge. Des hod scho mehramoi opariern braucha, aba füa dees san ja de Ärzte do!

Ihran Moo koons do natürlich need braucha, weil der is Richter am Gericht

und koon leida need üba d'Gsundheit entscheidn, doo braachten a 10 Semester meehra koa Aussicht.