Wie Kann ich die Versicherung in Star citizen verlängern?

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

https://support.robertsspaceindustries.com/hc/en-us/articles/360000093467-Ship-Insurance-FAQs

Currently, on the Alpha and Public Test Universe (PTU), all ships and vehicles are given a basic insurance plan that does not expire to facilitate testing. At this time, it requires no upkeep or fee for players to acquire basic ship loss coverage. There may be a fee to file a claim or expedite a replacement, however.

und

The insurance period included in many pledges available now will have some duration in months as indicated in the pledge details. This time will not begin until the game is live and out of testing altogether.

-

TL;DR

Aktuell haben alle Schiffe eine Basis-Versicherung, die keinerlei kosten verursacht und die auch nicht ausläuft.
Das verschnellern der Wiederholzeit kann aber mit Kosten verbunden sein.

Versicheurngen, die auf Schiffen liegt startet erst, wenn das Spiel Live ist und nicht mehr in der Testphase.

LongsbieHD
Fragesteller

danke

Ich bin mir da nicht sicher aber ich meine das die versicherungen so eine art "abo" ist wo du früher oder später neu/anders kaufen sollst